Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: freaky cupcakes^^ Red Lollipop

17 Ekim 2011 Pazartesi

freaky cupcakes^^



heleloy minik balkabaklarım^^...sanırım sonbahar depresyonunun dibine vurduğum şu günlerde en büyük keyfim halloween temalı şirinliklere bakıp mutlu olmak...sırada çok sevdiğim cupcakeler var...ama hem korkunç hem çok şirin halloween cupcakeleri bunlar...ben de acaba amatör bi deneme yapsam mı diye düşünüyorum bu aralar ihihi^^







cadı şapkacıkları çoook tatlılar^^...peki renkli kremayı doğal yöntemlerle nasıl yapıyoruz...bu kadar neşeli cupcakeler için gıda boyası kullanmak şart...yemekten çok seyretmelik^^















cupcake değil ama fikri çok ama çok sevdiiiim...kakaolu puding ve içene mezar taşı gibi batırılmış kukiler...üzerine de rip yaz olsun bitsin...çok basit ve yaratıcı^^





 şirin kalın^^









5 yorum :

gülümse dedi ki...

bayram bahane cupcakeler şahane!!

*ssdesignbutik dedi ki...

cupcakeler harika :) tatlım bu arada sana şapkayı örmeye başladım bakalım olacak mı :) pembe ve beyazdan ipleri aldım birazdan bloğuma koyucam renklerine bakabilirsin :)

sJ dedi ki...

cupcakein her türüne bayılan biri olarak halloween temalılara da çook beğendim,özellikle şapkalılar çok şeker.ayrıca bir cupcake denemesi yapmalısın ve blogunda paylaşmalısın bence, hem böylece bize de ilham vermiş olursun :)

hwinore dedi ki...

Muhtesem bu! En kisa zamanda Halloween kostumlerine dair bir yazi da isteriz :)

Sycorox dedi ki...

bende RIP olanları yapacaktım da bu seneki temama uygun olmadığı için bıraktım. seneye artık.

aynen pinterest, weheartit2te falan Halloween diye aratmaktan bi hal oldum eheheh