Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ne giymişim vol.2^^ Red Lollipop

14 Ekim 2011 Cuma

ne giymişim vol.2^^




heleloy minik balkabaklarım^^...öncelikle size bi süprizim olacak ilerleyen günlerde....eğer uygun malzemeleri bulabilirsem bol fotolu çok şirin bi post yapıcam sizler için ihihi....evit bugün sizinle çok sevdiğim yeşil ceketimi paylaşmak istedim...yine geçen sene sonbahar çekilmiş bloğum olmadan önceki fotolarımdan biri...umarım beğenirsiniz^^

ceket: mango
pantalon: mango
ayakkabılar: diesel
örgü fular: markasını bilmiorum ama neoflydan almıştım,en sevdiğim aksesuarlarımdan biridir^^

şirin kalın^^










6 yorum :

Hemsponpi dedi ki...

Hiiiiiiiii çok tatlııı amaa yeriiiiiim

Junkhead dedi ki...

Çok şekersin her zamanki gibiii :)) Yeşil mor uyumu güzeldir ama ben pek yeşilci değilim nedense hehehh..

valki dedi ki...

hemsponpicim çok tişkür^^...junkçım ben de pek yeşil giymiorum esasen ama bu yağ yeşili ve mor ikilisi pek cici oluyo çok seviorum^^

gülümse dedi ki...

kırmızı ve yeşil zıt renklerdir ya saçlar kırmızı ceket yeşil olunca çok albenili bir görüntü oluşmuş,çok beğendim

FerahFeza dedi ki...

Cok ho$,cok sekersin canim,duvar da pek guzelmis,kalp filan ^_^

valki dedi ki...

gülümseciim ve ferahcıım çok teşekkürleeer...duvardaki kalp aslında fotoşop ihihi