Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: hediye^^ Red Lollipop

27 Ekim 2011 Perşembe

hediye^^


heleloy minik balkabaklarım^^...inanılmaz canım sıkılıyor size tarif edemem...bi yandan tez yolunda gitmiyor bi yandan hergün yeni bi felaket haberi derken gerçekten çok daraldım...kendimi delice şımartasım var...kocaman bi hediye paketinin içine istediğim herşeyi doldurmak istiyorum^^...meselaaaa...


bu hellokiti clutcha bayıldım^^...hem de nerd...çok istedim ama çooook ühühü...ah sanrio neden türkiyede bi mağza açmıosun beni olduğum yerde zıplatıosun her seferinde^^



kırmızı başlıklı kız porselen çaydanlığa sadece ohaaa diyebiliyorum...dibimin düştüğü andır bu sayın seyirciler^^



yaratıclığın bu kadarına pes diyorum doğrusu...ahanda ben bunu takar gezerim yani hiç affetmem...yodacımla koyun koyun negzel^^...lakin şu fotodaki ablayı az daha eli yüzü düzgün bulamamışlar mı yahu demeden alamadım kendimi^^





mühühü ağlamak istiyorum yaa...şu önlüğün şirinliğine bi bakar mısınız...cadılar bayramında kostüm niyetine bile giyilir ki bu^^



böle ladygaga stayla kurdela saç yapmak istiyorum ama saç yok işte o kadar...çok cici duruyo ama^^



furla candybag gibi dimi^^...hem de böle glam...kısaca mükemmel bi kombinasyon ühühühü^^...bunu da at sepete frederik^^


ya tamam belki giyemiyorum ama alıp seyretmek de büyük keyif sonuçta...bunu da alalım ihihi^^

şahane bi hediye sepeti oldu bence...evet şimdi yüklenip eve gitme zamanı^^


şirin kalın^^











3 yorum :

alice dedi ki...

o clutchtan ben de isteyebilir miyim bi taneciiik ? =)

gülümse dedi ki...

ben şu yıldız savaşlarından çıkma çantaya bayıldım:)hoş o seiyi hiç seyretmedim:)))ama fikir baya orjinal geldi bana:))

valki dedi ki...

alicecim hastasıyım ben bu nerd hellokityy serisinin...ama online satılanları çok pahalı bi de güvenemiyorum sitelere :/...şahane ama dimi^^

gülümsecim ben tam bi star wars fanatiğiyim...evde ışın kılcıımız bile var orjinal replica olanlardan ehehe...ben de bayıldım yoda sırt çantası fikrine gerçekten^^