Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: home sweet home^^ Red Lollipop

30 Ekim 2011 Pazar

home sweet home^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu şirin pazar gününde sizlere hayatta en sevdiğim ikinci şeyden evimden bi kaç kare ile bahsedicem...koç burcu olarak aslında çok evcimen olduğum düşünülmese de tam bi ev canavarıyım...belki nöbetli bi meslek yapmanın getirdiği bişey bilmiyorum ama evime gerçekten çok düşkünüm^^...gerçi ev demek bile hoşuma gitmiyor...lunapark gibi diyorum soranlara ihihi^^...evet açılış fotosu olarak buzdolabımdan başlamak istedim...buzdolabı süslerine bayılıyorum ama böle çorba etmeyi de sevmiyorum...paşabahçeden aldığım magnetlerle bi düğün fotomuzu bu şekilde kombinledim...kurdela ve uğur böcüğü de çok yakıştı doğrusu^^


kokeshi bebeği koleksiyonum evimin kesinlikle en değerli köşelerinden biri^^...küçük olanları the woo'dan en büyük olanı ise mudo'dan almıştım...hepsini çok ama çok seviyorum ve evime uğur getirdiklerine inanıyorum^^


e nikah şekerlerimi zaten biliyosunuz^^...artanları salonumun bi köşesinde çürüyene kadar bu şekilde saklamayı planlıyorum ne de olsa el emeği göznuru^^


bunlarda benim minnoşlarım^^...salonumu şenlendiriyolar yüzümü güldürüolar ne zaman görsem kendilerini ihihi^^


mutfağımın pisicikleri^^...çok severek almıştım çok da severek kullanıyorum...hatta kullanmaya kıyamıyorum da diyebiliriz ihihi^^


ilk aldığım ev eşyam işte bu sevimli filcik desem sanırım şaşırmazsınız ihihi...kendisi tantitoniden aldıım bi kuki kavanozu esasen...ben içini abur cuburla dolduruyorum ve çok ama çooook seviyorum^^


canım death note figürlerim...daha bissürü figürümüz var kocacıkla...oyuncaklarımız onlar bizim^^...daha sonra onlarla ilgili de bi post yapıcam dont vori...bu tadımlık olsun^^


şirin kalın^^














15 yorum :

Gul's Make-up Mirror dedi ki...

Merhaba;yazılarınızı büyük bir keyifle okuyorum sizi takip etmek çok keyifli yazılarınızda kendimden birşeyler buluyorum aşırı kedisever biri olarak bu şeker kediciklere bayıldım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

ne kadar eğlenceli ve neşeli bir evin varmış :)
Ama genel bi fotoda koysaan salon mutfak vs.

Çok cici hepsi bayıldımmm

valki dedi ki...

gül çok teşekkür ederim...çok mutlu oldum keyifle takip etmenize...çok naziksiniz^^

sscim çok haklısın onu da yapıcam merak etme ehehe...ev biraz dağınıktı üşendim diyeyim bu seferlik^^...bi de beni biliosun biraz daha farklı yaklaşıyorum postlara ihihi

Aysun dedi ki...

ayy ben o pisiciklere bayıldım ama =))
Evim olsun ve bu pisiciklerden benimdee olsunn :)

makeupwithstyle dedi ki...

O kediciklerden ben de de var :) Kedili herşeye bayılıyorum zaten :) Ben ayrıca bir de kokeshi bebekleri çok sevdim, çok şekerler :)

Missbone dedi ki...

Bende Koç burcu kadınıyım,ne kadar evde durmayı sevmeyen bi özelliğimiz var gibi gözükse de,aslında neredeyse tüm Koç kadınları evcimendir ve yaşadığı yerin güzel olmasını kendini yansıtmasını ister.:)
Senin evinde ayrıca güzel,çok sevdim ben ^^

gülümse dedi ki...

ne güzel,ne eğlenceli bir evin varmış!!!benim de böyle evim olsa ben de işten koşa koşa evime gelirim:)))

valki dedi ki...

herkese çok teşekkür ederim ay çok acaip mutlu oldum^^...ilerde geniş açılarla daha net fotoğraflarla bi postta yapıcam^^

j.d. dedi ki...

Benimde böyle güzel mi güzel, cici mi cici evim olsunn!!Bende koyiyim bi köşeye Death Note bebelerimi, şeker şeker yastıklarımı falan^^

birtutamkekik dedi ki...

sizz çokk şekersinizz kiii:))
iadei ziyarete geldim ben bu güzell yeni gelinee:)
çok cici sayfan canım...
takipteyim..
mutluluklar..
:)

güleç dedi ki...

mrb :) blogunu cok severek takip ediyorum :) kedili kavanozlarınıza bayıldım :) acaba nereden aldınız ögrenebilirmiyim:)

valki dedi ki...

ay yine utandım ben =^.^=...tişkürler yeniden...güleççim kavanozlar cats by luyano markasının ürünleri...internette epey detaylı bi sitesi var...ben küçükyalıda bir züccaciye dükkanından almıştım ama pek çok farklı mağzada gördüm^^

güleç dedi ki...

Teşekkür ederimm çok yardımcı oldun :) sitesini azönce dolastım bayıldım kadıköyde bi magazada dahavarmıs :D ama küçükyalı kısmını ögrendiğim ii oldu oraya cok yakınım :) İnş bnde bulurum :)

eloss dedi ki...

ihihihi kendi ewimi gördüm birden sanki o derece benzer :D :D
çürümesin o şekerler 1 tane bana gönderin hatıra kalsın sizden ihihihi :D

eloss dedi ki...

magnetler de ayrıca şeker ^^ bayıldım ihihih :))