Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kitty on pumpkin^^ Red Lollipop

31 Ekim 2011 Pazartesi

kitty on pumpkin^^




heleloy minik balkabaklarım^^....yoğun uğraşlar sonucu canım babacımın izmirden kargo ile yolladığı (evet yanlış okumadınız kargo ile balkabağı yollanan biriyim^^) şahane turuncu kabak bu akşam elime ulaştı...ne yazıkki zamanım ve bana yardım edecek olan kocacım yanımda olmadığı için oyamadım kendilerini mühü :/...ben de kaşını gözünü çizip sonrasında da tatlısını yapayım bari dedim ihihi...helo kiticiğim de çok sevdi kabacığı^^...über şirin bi ikili olmamışlar mı sizce de ihihi...ne diyoruz o vakit bi dahaki cadılar bayramında oyulmuş bi kabacıkla birlikte olmak dileğiyle^^


                                                           şirin kalın^^












5 yorum :

gülümse dedi ki...

olsun tatlım üzülme böyle de gayet iyi duruyor

g dedi ki...

tatlısıda pek güzel oluyor,bol cevizli.
İkisi de çok şirin:)

*ssdesignbutik dedi ki...

alemsin vallahi tee nerelerden getirtmiş bal kabağını :D şapka hazır ama birazcık küçük gibi geldi gözüme bi tane daha öreceğim bu deneme amaçlı oldu fotolarını koyarım bakarsın :D

*ssdesignbutik dedi ki...

http://ssdesignbutik.blogspot.com/2011/11/valki-icin-cupcake-sapka-yaptim.html

TATLIM yayınladım bakabiilirsin :)

FashionOnBoard dedi ki...

Ne guzel oldu bu blog'u kesfettigim! Hello Kitty'ye taparim! =)

Welcome me as a new follower!!

Kocaman sevgiler,
Ruya