Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: melissa plus loli^^ Red Lollipop

8 Ekim 2011 Cumartesi

melissa plus loli^^




heleloy minik balkabaklarım^^...uzun zamandır canım kocacımın evlilik yıldönümü hediyesi olan  melissalarımı paylaşmak istiodum sizinle...e bunun için de ekstra şirin bi kompozisyon yaratmam lazımdı ve ortaya böle cute overdose bişi çıktı ihihi^^...esasen ne giydim çekimi de yaptık ancak artık iç mekanda fonsuz çekimleri beğenmediğim için onları koymak istemedim...fon siparişimizi verdik bile....baya baya stüdyoya döndürcez bizim beyin odasını sonunda ihihi^^


şirin kalın^^





3 yorum :

alice dedi ki...

ayy çok sevimli olmuş amaa bayıldım ben bu kompozisyona, tüm aşırı sevimli parçalar bir araya gelmiş =)

FerahFeza dedi ki...

Cok sekerrr,corabin rengi de,Melissalar da,hello kitty fon da,herbirsey pek sirin ^_^ Kalpli hirkaya bittim ^_^

valki dedi ki...

ihihi ben de çok eğlendim yaparken...overdoz oldu biraz şirinlik ama onu da bilinçli yaptım...bloody cute temam sonuçta^^