Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: neşeli nikah şekerleri^^ Red Lollipop

15 Ekim 2011 Cumartesi

neşeli nikah şekerleri^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün bilgisayarımı karıştırırken evlilik hazırlığı yaptığım dönemden kalma beğenip sakladığım nikah şekeri fotoğraflarına denk geldim...belki size de bir fikir verir diyerek bi post yapayım dedim^^...gerçi ben tamamen farklı bir şeker yapmıştım daha önce şu postumda detaylı bi şekilde anlattığım üzre...ama bunların içinden de aklımda kalanlar olmuştu^^


oldum olası teneke kutuları çok severim hatta bi dönem koleksiyonunu yapmışlığım bile var...önce naneli şekerleri ye sonra kutuyu sakla....bence tasarımları da çok şık^^


işte esas hayalimdeki nikah şekeri buydu minik balkabaklarım...amerikadan online olarak almak gerekiyordu ve gerçekten çok pahalıya maloluyordu o yüzden malesef olmadı...içimde kalmadı diil doğrusu ama kendi şekerlerimi de çok sevmiştim^^...fikir ve tasarım mükemmel...yalnız şekeri 3 tane aynı karakter gelince mi verio onu bilemiorum...hiç vermeyedebilir ihihi^^


nikah şekeri konusunda orjnal fikirler üretmek de bence çok önemli...bakınız kocaman bir tek taş anahtarlık haline getirilmiş...şeker diil ama şahane bir hatıra...hem günün anlamına uygun hem yaratıcı hem kullanışlı...daha ne olsun^^


bu şarap tıpaları da acayip eğlenceli bence...keşke bu yaratıcı fikirleri türkiyede de makul fiyatlarla sunabilen yerler olsa^^


lipstickli şeker kesesi yine tektaşlı çok cici bi detayla süslenmiş...hani illaki bi kullanan çıkacaktır lipstickli şekeri verdiğiniz kişi erkek bile olsa^^....gerçekten çok şirin ve çok özenli bi şeker fikri^^



benim nikah şekerime yakın bir fikir ama minik kovacık detayına gerçekten bayıldım...hem dekoratif hem de şekerler yenilse ya da bozulsa bile geriye kullanılabilecek bi hatıra kalıyor...süper şirin^^


şirin kalın^^








5 yorum :

gülümse dedi ki...

ben senin nikah şekerlerini de çok beğenmiştim,kimsede de görmedim zaten,bence seni de çok iyi yansıtıolar,renkli ve çok tatlı:))ama benim de aklım şeker makinasında kaldı yalan değil,baya sağlam nikah şekeri fikriymiş yaa,acaba onu Türkiyede yapacak birini bulabilir miyiz????bi de lolipop kovası fikri de gayet hoş,üstelik toptancılardan alınacak malzemelerle oldukça uygun fiyata kendimiz de yapabiliriz.ben çok beğendim ama bizimkiler hayatta böyle bişey istemez,doğuluyuz biz,raconumuza ters lolipop:)))

valki dedi ki...

gülümsecim bu örnekleri ben genelde http://www.americanbridal.com/ sitesinden bulmuştum...o jackpotlu olan da sanırım ordaydı...çok istemiştim bende ama gerçekten epey pahalıya maloluyordu bi de nası bişe gelcek bilmiosun sonuçta taaa amerikadan gelio^^

mavii dedi ki...

harika tasarımlar banada fikir oldu çok teşekkür ederim paylaştıgınız için cupcake olanı şeker hamurlu kurabiyede deniycegim:) sevgiler szizn şekerlerinizde çok güzelmiş ayrıca:)

gksk dedi ki...

ne datlı hepsi^^ senin şekerlerinde pek şirin olmuş şekerim...
biz nikah şekeri işini fazla pahalı ve gereksiz bulmuştuk.ona vericeğimiz parayla bağış yaparız demiştik sonra tema vakfına bağışladık onlarda bize tohum göndermişti konuklara dağıtmamız için. fakat şekerleri dağıtan yakınımız bu tohum işinden bahsetmediği için kimse bi şiy anlamamış ve tohumları dikememişti heheh^^ biraz saçma olmuştu yani:)) şimdi evlensem seninki gibi bişey yapardım kendim:)

valki dedi ki...

maviciim tişür ederiiim^^...göksucum sizinki de süper fikirmş ama yaa...ben 500 şekeri 3 gece nerdeyse uyumadan yaptım o kadar zevkliydi gene olsa gene yaparım eheuheuh