Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: patikmania^^ Red Lollipop

22 Ekim 2011 Cumartesi

patikmania^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün sizlerle birtakım patiklerimi paylaşıcam...artık şirinliklere karşı olan zaafımı biliosunuz...buna bir de her dem sıcacık tutmak istediğim ayaklarım eklenince evde küçük çaplı bi patik terlik vs. koleksiyonu oluşmuş zamanla...bazılarını da çekmiş koymuşum ayfona...dedim belki bu tatsız günlerde bu neşeli patiklerimi paylaşırsam biraz yüzünüz güler^^...pembe domuzcuklu patiklerimi mudodan almıştım...giymeye kıyamıyorum hala...arada bir çok mutsuz olduğumda keyiflenmek için giyiyorum^^


zuzularımı zaten biliyorsunuz ama yine de çok sevdiğim için bir kez daha koymak istedim bu postta...beyaz olduğu için kirlenecek diye onları da çok nadir giyiyorum...kadıköyde noname bir iççamaşırcıdan almıştım hem de 7 lira gibi komik bi rakama^^...bu arada bütün picamalarım gördüğünüz üzre helokitili^^


işte nihayet giydiğim bi cici ehehe...hatta ayağımdan hiç çıkarmıyorum bile diyebilirim...palladiumdan defonsecadan almıştım geçen sene...bayılıyorum kendilerine hem çok rahat hem çok şirinler^^


yine mudodan aldığım kardan adamlı patişim...özellikle havuç burnuna ve atkı detayına vurulup almıştım...bu sezon henüz mudoda göremedim bu tarz şirin patikler bakalım gelicek mi^^


şirin kalın^^












9 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ayyy hepsi de çok şiriiin canımcım :))) O Mudo'nun hayvancıklı patiklerini eskiden çok gördüm ,almayı düşündüğüm de olmuştu ama sonra vazgeçiyordum hep :D

Lolikokory* dedi ki...

ay ne güzel dodolar onlar :) yaa o twigy'nin baloncuklu terliklerine bayılıyorummmm :) hepsini de cici cici giyyy

http://thisismynotebook.blogspot.com/

erge dedi ki...

harikalaar

valki dedi ki...

teşekkrü ederim hepinizeee..ihihi koleksiyonuma yakında yeni parçalar da eklicem^^....gözüme kestirdim gene bikaç bişi^^

hwinore dedi ki...

Sevimli misin yahu sen? :))

valki dedi ki...

ihihi birazcık^^

Farfalle dedi ki...

Hepsi birbirinden güseller fıstık yaaa:)mudoya bakıcam bende, güsel günlerde giy hepiciğini, sewgiler...

A.J.O dedi ki...

aaa balon olurmu... :( mercan resifi onlar aynısından bende de var, Master hocam almış saolsun lakin 1 numara küçük almış, kadından ayrılınca boyner boyner gezdim numarasını bulup değiştiricem diye tam değiştiricem kırmızılı beyazlısını gördüm o daha güzeldi bence ama onunla değiştirmediler :( yinede memnunum tüm yaz giydim ama evde kıyamadım (=

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

ilk fotoğraftakinin başka bir rengini bende almıştım :)
leoparlıya bayıldım,sizi takipteyim artık üyeniz oldum,sizide beklerim bende yeni katıldım,izleyicim olursanız sevinirim sevgiler...