Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: I love pumpkins^^ Red Lollipop

11 Ekim 2011 Salı

I love pumpkins^^



heleloy minik balkabaklarım^^...en sevdiğim mevsimlerden biri sanırım ekim...ne kış kadar soğuk ne de yazdan kalma...hele cadılar bayramının olması daha da bi özel kılıyo bu ayı benim için...diceksiniz ki yahu cadılar bayramından bize ne...ama hakkaten küçüklüğümden beri çeşitli çizgi film ve dizilerden görüp özendim bişidir hep^^....hatta bu sene bi kostümlü parti vermeyi de çok istiyorum ama bakalım gelen günler neyi göstericek ihihi...e balkabağı aşkımı zaten tahmin ediosunuz^^...işte bu postumda balkabağından ciciler seçtim sizlere^^


bu şahane maniküre bayıldım...turuncunun tonu...örümcek ağları ve köşesindeki boncuklar gerçekten çok cici^^



pumpkinli oje şişesi...ya ben dicek bişe bulamıyorum...sadece delicesine istiyorum istiyorum istiyorum^^



christian ah christian....böle şeyler yapıosun ya bigün kalpten gitmeme sebep oluvericeksin...ahımı alıosun bak^^


balkabaksız sindirella olmazki^^...neden şimdiye kadar karşıma çıkmadı ki böle bi ciciş...tam benlikmiş doğrusu^^


bu tatlı şeyin kurabiye olduğunu sölesem size...kuki firenki  fikri çok şirin^^....neler yapıyo insanlar ya bi kendi eciş bücüş mafinlerime bi de firenkiye bakıorum da....daha çok yolum var ihihi...olsun başlamak da mühim sonuçta^^



e buna artık yuh diorum ben^^...helokiti sevgisi gerçekten virüs gibi bişi bulaştımı her yere yayılıyor ihihi...gerçi orjinal renginin üzerine boyasalarmış daha cici olurmuş ama bu da çok güzel tabe^^



                                                            şirin kalın^^







4 yorum :

gülümse dedi ki...

en üstteki örümcek ağlı tırnaklara bayıldım ben yaa

b*hanım dedi ki...

halloweeen temali hersey super..halloween super..

bu arada its about girl'un kelemegi olarak

yeni bloguma da mutlaka beklerim ^_^
sevgiler

http://yazi-yorumhep.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

balkabaklı kolyeyi geçtiğimiz hafta atlas pasajında gördüm. bu renginin yanında birde kırmızısı vardı.

pinosh dedi ki...

bak burda görüp çok beğenmiştim ben de ;)

http://www.chiccyaccessories.com/urun/KOLYE-RJ14