Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: sweet witches^^ Red Lollipop

13 Ekim 2011 Perşembe

sweet witches^^



heleloy minik balkabaklarım^^...daha ben bi sürü cadılar bayramı postu yaparım bu gidişle ihihi...bu sefer çok sevdiğim pinup cadılar buldum sizlere...şahane posterlik pozlar hepsi...bakalım siz de sevicek misiniz^^


hatun şahane kompozisyon şahane...tek kelimeyle bayıldım <3


kostüm mütiş ama dimi?


acaba bu sene ben de bi balkabağı denemesi yapsam mı^^


 bu tatlı cadıların hepsini duvarıma asmak istiorum...çok ciciler ki^^




   şirin kalın^^







4 yorum :

gülümse dedi ki...

yalnız bellerinin inceliğini gördün mü,özellikle ilk resimdekinin...

valki dedi ki...

evet gerçekten ama işte korse filan vardır bişi elbet ^^

*ssdesignbutik dedi ki...

sende bi balkabağı al dene bizede göster hatta :)

valki dedi ki...

evet canım baya istiorum aslında da güç kuvvet ister oymak o yavrucağı...du bakalım bi bakiim vardır nette nasıl yapıldığını gösteren bişiler belki^^