Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: warm me cutie^^ Red Lollipop

1 Ekim 2011 Cumartesi

warm me cutie^^



heleloy minik balkabaklarım^^...tamam bu kadar kışı çağırma yeter diceksiniz ama napiim çok seviorum kışı...benim ve kocacımın tamamen el emeği göz nuru olan kardanadamımız çok şirin dimi ihihi^^...bel fıtığı ameliyatı olduu için bi daha yapamadık bölesini ama umarım bu sene yeterince kar yağar da yapabiliriz^^....benim pembe ayıcıklı polar berem en az 7 senelik,boynerden ayıla bayıla almıştım...mor atkımı ise annem örmüştü artık kullanmıyorum^^...şimdi gelelim post konumuza: 


yumuşacık cici atkılar ve bereler^^...tabiki en şirinlerinden seçmelerle...keşke örgü yapabilseydim...kulaklık postunda diycilere seslenmiştim ama pek ses çıkmadı...yine sesleniyorum belki birileri bu cicişlerden yapar da biz de alırız^^...bu four in rowdaki favorim tabiki cupcakeli olan ihihi^^


bu ikiliye bayıldım^^...domuzcuklu bereye resmen aşık oldum...çok kıskandım ama mühüüü^...ben de kocacıkla böle bi poz istiorum^^


işte bunu da takar gezerim ben...lütfen yapın şunlardan ama sayın diyciler...anneme bi sölesem mi acaba belki yapar belli mi olur ihihi^^


son olarak exclusive parçalarımız var minik balkabaklarım^^...sailormoon'nun tatlı gardiyan kedileri artemis ve lunanın polar bereleri^^...ya alayım diorum güvenemiyorum bu çin işi capon işi sitelere ben :/ 




meow^^





8 yorum :

Junkhead dedi ki...

Çok şekersin fotodaaa canım yaaaa hihihii :)))) Senin cici berenin de pek farkı yok valla bu fotodakilerden :D Domuzcukluya bende bayıldım ama bere takamıyorum malesef saçlarım çok ince telli olduğundan direk kafama yapışıp elektrikleniyor :((

gülümse dedi ki...

cupcake berelerle karpuzlu atkıya bayıldımmmmm:)))

Gamze dedi ki...

cupcake favorim :) ama bana da hiç yakışmıyor bere, taktığım anda bir adet Abdullah, ne biliim remzi oluyorum. ühüh

Aysii (: dedi ki...

Beren çok şiriin ^^ (:



www.hergnyenikombin.blogspot.com

hera dedi ki...

Bende mimin var :)

MELEXY dedi ki...

Hediye çekilişime mutlaka katılmalısınız! :)

http://melexy.blogspot.com/2011/10/ilk-hediye-cekilisim.html

*ssdesignbutik dedi ki...

çok ciciler ben deniycem bunlardan yapmayı bakalım olacaklar mı :)

eloss dedi ki...

cupcake bereden bende de waaar ^^annem örmüştü. kırmızı kirazı rengarenk şekerleri var ve sewerek takıyorum ^^