Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ajda'nın iskeleti^^ Red Lollipop

17 Kasım 2011 Perşembe

ajda'nın iskeleti^^



heleloy minik balkabaklarım^^...malum blogosferde çok sevgili acdacımın yeni twist koleksiyonu pek popüler bu ara...e ben de bi acda fanı olarak olaya farklı bi bakış açısı ile değinmek istedim...evet acdaya bayılıyorum...ama niye^^...çünkü çok cesur ve obsesyon derecesinde detaycı...tek bişeyini beğenmiyorum, o da onca parasına ve başlı başına kendisi bi marka olmasına rağmen nur yerlitaş'ın diktiği çakma sahne kıyafetlerini giymesi :/...günlük hayatta ve kliplerinde çok daha stil sahibi buluyorum kendisini...bi de şu tespitimi de hatırlatayım güme gitmeden bi tıkınız şuracığa...neysem bunları hep affediyoruz neden çünkü bitanecik acdacımız var^^...kim giyer ki klibinde(arada sıradanın klibi oluyor burda bahsi geçen^^) acdadan başka bu ashish tasarımı iskelet bluzu yoksa...bikaç iskelet daha beğendim bi bakalım mı bu vesileyle^^


yine ashish gupta'nın seldfridge için tasarladığı iskelet mini elbise...gerçekten bayıldım^^...bunu giyip hasta bakmayı çok isterdim ihihi^^


kombin olarak komple çok beendim ben bu fotodakileri...evet yavaştan ceket fetişim başlıo benim galba^^


şundan bi tane edinmek şart oldu galiba ihihi...şov mov valla tek kelimeyle mükemmel bi tasarım bence^^


hala aklım cadılar bayramında sanırım...şöle seksi bi iskelette fena olmazdı hani ihihi...bu fotoda çorapları çok sevdim^^...vallahi bi kostümlü partiye iştirak etmessem gözüm açık gitçek benim sölemedi demeyin^^



aha leydigagaya bağladım eyvahlarım olsun^^...beğendim mi hayır...enteresan mı evet...Dsquared de yine balmain gibi top markalarımdan birisi...onun hatrına bu meşhur omurga topukları da koyayım dedim^^

                   
                                         
                                                           şirin kalın^^
                                   












5 yorum :

What's Next dedi ki...

ashish en en en sevdiğim tasarımcı! parıl parıl her şeyine bayılıyorum 2008 yılından beri de takipteyim :) ama o bluz ajdaya hiç olmamış bence, tarz olarak yani.. iskelet yakışmamış ona keşke yine ashish'ten başka bir şey giyseydi.. bir o dsquared topukluları da izlemesi şahane, iş giymeye gelse giyemem ama ben, devrilirim falan mazallah :D

Hamide... dedi ki...

ayy ya çok ilginçç...

Sycorox dedi ki...

bu iskelet olayı eskiden beri beni mest eder, hatta eldiven yapmıştım (bknz. twitter profil fotoğrafım:)

gülümse dedi ki...

bendeki kiloyla çok uyumlu bir kıyafet olur bu bana:))

valki dedi ki...

acdaya iskeletorluk bile yakışıyo işte yani o da bi meziyet ihihi^^