Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cute leopard^^ Red Lollipop

1 Kasım 2011 Salı

cute leopard^^



heleloy minik balkabaklarım^^...hele şükür cadılar bayramı bitti...e ben de yeni konulara yelken açtım tabeki postlarda ihihi...ama size bi kötü haberim  var...yılbaşını da böle abartıcam korkarım :/...çünkü tam bi yılbaşı ruhu insanıyımdır bendeniz...kocaman ağacımız var böle 2 metre ihihi...onun ekmeğini de bol bol yicem anlaşılan^^...ehem neysem evit bugünkü postumuzun konusu senenin en trendy konularından biri leopar deseni...ama tabi gene valki stayla bi leopar postu olucak tahmin ettiğiniz üzre^^




esasen mesafeliyim ben böle uzun sneakerlara ama bunları acayip beğendim...galba leopar etkisi diolar buna ^^




ya of gene çok pahalı bişeye gönlümü kaptırdım :/...mulberry'nin bu şahane çantaları 400 yuro civarında...pembe olan için sanırım 1 ay aç yaşayabilirim ya evet evet^^



esprili leopar desenini çok beğendim...yapmazlar ki bizim memlekette şöle şeyler...tasarım deyince kopipeyst anlayışı hakim malesef :/

                                                           şirin kalın^^











5 yorum :

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Ama her biri ne kadar güzel .Ahh ahh ben de o çantalar için aç kalabilrim sanırım.Evet evet yaparım :))

gülümse dedi ki...

bu ara yeni takıntım renkli leoparlar:)))

hwinore dedi ki...

Leopar desen sevmiyorum ama son t-shirt super! :)

pespembe dedi ki...

çizmeler benimdir, kimselere vermem:)

valki dedi ki...

negzel böle leopar gönüllülerini görmek =^.^=