Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: damla sakızı^^ Red Lollipop

26 Kasım 2011 Cumartesi

damla sakızı^^



heleloy minik balkabaklarım^^...izmirden gelen bi arkadaşım benim çok sevdiğimi bildiği için damla sakızlı türk kahvesi getirmiş...ama yanına da süpriz olarak damla sakızı macunu eklemiş...modada kahvaltı yaptığımız bi mekanda bu macunu kahvenin yanında getirdikleri suya kaşıkla birlikte koyuyolardı ve ben bayılıyodum yemeye kahvemi bitirdikten sonra^^...acayip sevindim ve hemen bu cumartesi kahve keyfime ekledim ihihi...damla sakızı macununu şiddetle tavsiye ediyorum kahve severlere^^

ps: çok soran oldu kahve fincanımı...aslında o bi espresso fincanı^^...paşabahçeden almıştım sanırım hala satılıyor...mug'ı da var hatta çok şirin^^

                                         
                                                            şirin kalın^^










7 yorum :

♔Joveland dedi ki...

çoook severim her ikisini de afiyet olsun :)

HYPATİA dedi ki...

canım çekti...evde sadesi var keşke bende de damla sakızlısı olsada içsem...:(

uğurböceği dedi ki...

fincana bayıldım :)
bizim buralarda bulabilirsem damla sakızı macununu deneyeceğim.merak ettim ;)

What's Next dedi ki...

damla sakızı çoook severim! bi ara macrocenter'da yunan malı macun satılıyordu, ondan alırdım, artık o da yok :( bu arada bende mimin vaaar!

Hamide... dedi ki...

oohh afiyet bal şeker olsun :))

valki dedi ki...

gelin hep birlikte içelim^^

gülümse dedi ki...

ben de çok duydum damla sakızlı kahveyi ama hiç denemedim