Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: duy beni santa vol.1^^ Red Lollipop

22 Kasım 2011 Salı

duy beni santa vol.1^^




heleloy minik balkabaklarım^^...yavaş yavaş yılbaşı ruhu geliyor ihihi...bayılıyorum yılbaşı ritüellerine ben...çocukça bi sevinç kaplıyo içimi benim yeni yıl yaklaştıkça...yeni yıl yeni umutlar klişesine inanıyorum gerçekten galba...çoğu kişinin ecnebi özentisi bulduğu pek çok şey bana tam tersi çok şirin geliyo üstelik...geçen sene kocaman bi ağaç aldık kocacımla...çok cici süsledik ışıklı mışıklı böle...bu sene yeni süslemelerle yeniden şahane bi ağaç yapmayı planlıyorum tabeki postunu da  yapıcam meraklanmayın^^...dedim ki erkenden yeni yıl hediyesi olarak istediğim bazı şeyleri sıraliyim...zaten anca sıra gelir ihihi...malum moda bu ara evrene mesaj yollamak^^...e valki'nin başı kel mi....işte ben de yolluyorum yılbaşı sabahı kapıma kutu kutu yağasıca hedaye isteklerimi evrene ihihi^^


bu mürdüm rengi mulberry kalbimi onikiden vurdu...daha önce leopar desenlilerini de paylaşmıştım...yani bu olmazsa onlar da olur noel babacım sorun değil ihihi^^



yok yok kesin içime nur yerlitaş kaçtı benim^^...ne bu leopar aşkı yahu...hiç yakışıyo mu sana valki cık cık cık^^...ama böle pofuduk sıcacık nebiliim yaa istiyorum istiyorum istiyorum işteee^^







markafonide kaçırdığım ve hiçbiyerde bulamadığım günden beri hastasıyım fiorucci pinup saatlerin...bu bileklik şeklindeki saatini de yeni keşfettim ve kesinlikle bayıldım^^


ya off benim bi ash botum olacak mı diye hayıflanırken...bu zincirli sneakerlarını deridenin sitesinde görmemle yıkılmam bir oldu çünkü indirimli fiyatı bile 375 lira...el insaf yahu :/...sevgili santa diye başlayan bi mektup yazıp gerçekten kuzey kutbuna göndermeyi planlıyorum ciddi ciddi^^


                                                             şirin kalın^^
                                                                   









14 yorum :

Yasmin dedi ki...

İnşallah hepsi senin olur ve yeni yılda mutlu günlerde kullanırsın canım...

A.J.O dedi ki...

Mor çantayla benimde gönlümü fethettin yani (= mor aşkı bende de var... ama diğer şeçimlerini pek alakasız buldum... ama 375 sadece zincirli botlar için YUH... dedirtiyor cidden (= bence sen bir deri convers al ve onu zımba ve zincirlerle DIY yap (=

valki dedi ki...

yasmincim tişkür ederim^^...ama hepsinin benim olması imkansız du bakalım evren ne dicek ehehe...ajocum zaten ben de alakasız bi tipim ehehe gördüğün üzre kılık kıyafet konusunda bazen rock chic bazen emo memo ortaya karışık işte ehehe seviyorum karmaşayı^^

Hamide... dedi ki...

bakalım gelecek mi hediyeler :D inşallah "evren" sesini duyar canım :D

Adsız dedi ki...

hepsi olmasa da birisi mutlaka olacak gibi duruyo;) bişeyi çok isteyince evren es geçmiyo saolsun :))

Ben de bayılırım yeni yıl ruhuna evdeki beyaz köşeyi bu sene ben de yeni yıl köşesi yapıp süsleyip minik bi ağaç alıp renklendircem. hadi hayırlısı :))

yesilkremalimorkek.blogspot.com yazıcısı bekçisi fuli ;)

gülümse dedi ki...

ahaaa ilgililere duyurulur tadında bi post olmuş:)))mulberry çanta cidden hoşmuş:)

GoNcha GoNcha dedi ki...

merhaba. blogunu yeni kesfettim. cupcakeleri gorunce de hemen takibe aldim. umarim Santa bizi duyar;)

Cupcake tadinda bir gun diliyorum!

http://gonchagoncha.blogspot.com/

valki dedi ki...

fuli ve goncha hoşgeldiniz bloğuma umarım güzel zğırlarız sizi ihihi...iadei ziyaret yaptım ben de hemencecik^^....gülümsecim valla duyrulur yane ne yalan söliim ihihi^^

A.J.O dedi ki...

Aaaa yok cnm olurmu =) herkesin içinde bir süslü birde uyşuk yatar herhalde ztn tek tip olmakda ne cnm insanın bir günü diğerini tutarmı... zevklisin Valkicim ona birşey demiorum... (= umarım istediklerine kavuşursun ama en çok mor çantayı diledim senin için... (= mor aşkı bir başka cnm ...

www.junkocean.blogspot.com

sonsuz dekorasyon dedi ki...

bu sene nuryerlitaş hepimizin içine kaçtı bence bir leopar modasıdır gidiyor gözümüz alıştı bende giymeye başladım:)))


http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

hwinore dedi ki...

O leopar montun hemen hemen aynisi Zara'da var. Yanlis hatirlamiyorsam 150 TL fiyati. Benim de gozum var hatta ^^

http://pekmoda.blogspot.com/

valki dedi ki...

evit biliorum belki alcam yarın ihihi^^...kısmet^^

Adsız dedi ki...

sevgili valki ,

canlı ağaaç süslemesine karşıyız di mi

selamlar sevgiler

fidan

valki dedi ki...

canlı ağaç kesip süslemek en son aklıma gelecek şeydir doğrusu...gerçek kürke de ağaç kesilmesine de karşıyım...ikisi de hiç şirin diil^^