Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: evil queens^^ Red Lollipop

19 Kasım 2011 Cumartesi

evil queens^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu sabah tvde tesadüfen fragmanını izleyip bayıldığım snow white and the huntsman filminde charlize theron'un şahane bi kötü kraliçe olduğunu gördüm...malesef film yazın vizyona giricekmiş daha çok beklicez yani :/...filmi diğer bi çekici yapan unsur da chris hemsworth 'un yani nam-ı diğer thor'un hunstman rolünde olması...tadından yenmez bi film gibi duruyo ama bakalım görcez^^


şu güzelliğe bi bakar mısınız ama...zaten çok beğeniyorum charlize 'i bi de en favori karakterlerimden kötü kraliçeyi oynaması beni mest etti...bu kuzgunvari kostümü ise beni benden aldı...mütiş olmuş bayıldım ki^^


susan sarandon da fena olmamıştı hani enchanted filminde...azcık yaşlı kalsa da karizmasını beğendim^^


monica belluci grimm kardeşlerde kötü kraliçeydi...fena sayılmaz dimi^^...kostümü de  çok janjanlı olmuş^^


yine koymadan yapamadım kendi evil queen halimi de...styling bendeniz...elma starking...çekim ve fotoşop by my hubby...charlize rakip olamam tabe ama yaptık işte bişeler^^

  
                                                           şirin kalın^^











8 yorum :

What's Next dedi ki...

fotoğrafına baayıldıım! sende de var bi potansiyel hani :P

hwinore dedi ki...

Ahahah cok alemsin hakkaten! Ben tirnaklarina bayildim :)

Junkhead dedi ki...

Charlize yaaaa hayranım bu kadına,muhteşem olmuş kostüm de makyaj da offf :) Senin de o minik şapkanı sevsinler yaa şirineeeeeeeee :)))

Sycorox dedi ki...

Film gerçekten merak uyandırıcı, görüntüler falan şahaneymiş.
Bu arada fotoğrafının hayranlarındanım bende, çok hoşsun yahu tütütütü diyelim :)

A.J.O dedi ki...

Gayet başarılı olmuş ama sanırım biraz daha korkunç olman lazım (=

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Günümüz kötü kraliçeside en alttaki mi oluyor :P :)

Seda Güngör dedi ki...

Merhaba Valki, blogunu yeni keşfettim. Tek kelimeyle sana çok bayıldım ben. Çok cicisin. Paylaştıklarını da zevkle izliyorum. Seninle bağlantıda kalmak beni çooook mutlu eder. Benim bloguma da beklerim. :}(http://graktif.blogspot.com/)

valki dedi ki...

şirin yorumlarınıza çok tişekkürleeeer^^...sedacım tabeki gelirim^^...hatta geldim bile ziyarete ihihi