Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kurbie canavarı^^ Red Lollipop

20 Kasım 2011 Pazar

kurbie canavarı^^



heleloy minik balkabaklarım^^...küçük kış mutlulukları klişelerinden en birincisi bence  kurabie yapmak^^...ben de bugün azcık moralim bozuk olduu için kurbie yapıp neşeleneyim istedim...kurabie hamuru tutturmak açıkçası zor...geçenlerde denemek için aldıım dr.oetker hazır kurabie tozunu denedim ben bugün^^...içine olmazsa olmazım portakal kabuğumu rendeledim...azcık tarçın,kuş üzümü ve ceviz parçacıkları da ekledim...hani kopartma derler ya o tarz bi kurabie oldu...ben çok beendim tadını...işte görüntüsü de şöle bişi oldu^^



                                     
                                                           şirin kalın^^











7 yorum :

MadamB Fashion dedi ki...

:) açıktım mı ne
madambfashion.blogspot.com

*ssdesignbutik dedi ki...

ellerine sağlık valkicim harika görünüyor :)

Junkhead dedi ki...

Eline sağlık afiyet olsun valkiciik :)

valki dedi ki...

tişkür ederiim...azcık sert oldu ama tadı fena diil^^

Hamide... dedi ki...

ohh canım afiyet olsun eline sağlııkk

gülümse dedi ki...

kim üzdüüü benim valkimiii atlar gelirim haaaa!!kurabiye canavarı denince aklıma hep susam sokağı,susam sokağı denilince tırtılların asla asla asla asla kahverengi bot giymediği geliyor:)

goncaninsepeti dedi ki...

tabak çok güzelmiş tantituni i:) eline sağlık bu arada , blogunun yeni izleyicisiyim benmkine de beklerim:)