Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kurdela^^ Red Lollipop

18 Kasım 2011 Cuma

kurdela^^


heleloy minik balkabaklarım^^...sizleri muzip gülümsemem ve mor kurdelamla karşılıyorum bu akşam =^.^=...kurdelalı herşeyi çok seviyorum...özellikle saç aksesuarlarını....ve gördüğünüz gibi zaman zamanda kullanıyorum...tam bi helokiti oluyorum işte o vakit ihihi^^



bence rihanna'nın kızıl saçlı ve böle cutie romantik stylingi(tanımlamaya gel^^) çok başarılıydı...ama işte popstar olunca habire değişiklik, imaj yenileme falan söz konusu tabi yapcak bişe yok...bak bana sıradan insan evladı, ne kadar istikrarlıyım yaş 30 ama 3 yaş ile aynı kafada^^



rahmetli eymi de kurdela,eşarp ve saç aksesuarları konusunda bence bir numaraydı ve trendsetterdı kesinlikle...r.i.p amy :/



gaga kadınımsın^^...bu saça bayılıyorum...saç uzatamayan bi mahluk olduum üzre bigün peruktan yaptırıcam bu gidişle...bölelikle aranızda yürüyen  bi helokiti olabilirim düşünsenize ne muhteşem :P ihihi^^



forever21 'in hello kitty koleksiyonuna bayıldım...heleki modelinin saçına ekstra bayıldım...ayhs gene helokiti entox oldum kusura bakmıcaksınız artık herkesin var engel olamadığı bi zaafı =^.^=

                                        

 şirin kalın^^



                                                        


                  
                                                           

5 yorum :

What's Next dedi ki...

ben de kurdele bağımlısıyıım :) evde kurdeleli sonsuz sayıda tacım falan da vardır meselaa :D

tuba can dedi ki...

ay ben seni yirim ne tatlısın sen ya valkicik ^_^

Hamide... dedi ki...

he he he:)) rihannayla baya bi benziyorsunuz siz şekerim yaa :D

valki dedi ki...

ihihi tişkür ederim...hamidecim yaw keşke benzesem bayılıyorum kendisine ehuehuh ten renklerimiz özellikle acaip benzio^^

özge bayrak dedi ki...

en şirin senin minnoş olmuş:)