Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: leopar valki^^ Red Lollipop

27 Kasım 2011 Pazar

leopar valki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...evren sesimi duydu ve leoparım oldu sonunda ihihi....bundan 1 sene önce leopar desenli bişey giyceksin deseler çok gülerdim^^..ama işte içime kaçan nur yerlitaş bana bunu yaptırdı...pişman mıyım tabiki hayır...çok sıcacık yumuşacık acaip şirin bi leopar mont aldım dün zaradan...hemen sizin için fotoladık...canım kocacım saolsun^^



o kadar yumuşacık ve sıcacıkki heryerde pattaniye altındaymış hissi yaratabilir bu ciciş ihihi...işte bunu çok ama çok sevdim^^



çok beğenip aldığım ama hiç kullanmadığım etiketi bile üzerinde olan böle fiyonklu retro bi çantam vardı...ben leopara kırmızıyı çok yakıştırıyorum...ikisini kombinliyim dedim çok şirin oldu ihihi^^

ps: gerçek kürk kullanımına şiddetle karşıyım...bunu da belirteyim dedim^^

leopar mont: zara trf
kazak: mango
tayt: only
ayakkabı: zara trf
eldiven: pieces
çanta: stradivarius
                                                                   
                                                           şirin kalın^^










20 yorum :

What's Next dedi ki...

çok tatlı olmuş yine fotoğraflar :) ayrıca bu kabanı çok beğeniyorum ama seyretmesi güzel daha çok :D güzel günlerde kullan.. arada insan kendini şaşırtabiliyor tabi asla asla dememek lazıım :D

bu arada mimin var bende valkicik ;)

Aysun dedi ki...

çok tatlı görünüyorsun :)

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Cok güzelmis ceketin, cok yakismis ve ben cok sevdim, bi göz atayim bende zara´ya gidersem ;)

Iyi günlerde giyi!

http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Ayyy valkicik, leoparın sana bu kadar yakışacağını inan ben de düşünemezdim ama hele o kapuşonla tam bir tedibear şirine olmuşsun :))) Güle güle giy !

*ssdesignbutik dedi ki...

çok cici durmuş tatlım güle güle giy.
Mailimi gördün mü?

valki dedi ki...

çok tişkür ederim cici yorumlarınızaaa^^...gerçekten beni çok şaşırttı bu leopar olayı ama hayatta olmaz olmaz dememek lazımmış evit ihihi...senemcim mailini şimdi gördüm mesaj atıorum sana^^

Yasmin dedi ki...

Geçen senelerde ben de leopara karşı nötr idim. Ama yavaş yavaş sıcak bakmaya başlıyorum.
Çok yakışmış leopar montun, güle güle kullan...

Hamide... dedi ki...

ayyy minik bir pisicik gibisinnn çok tatlı olmuşsun :))

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

harika olmus cnm. sana cok yakısmıs. saclarla cok uyumlu:)

hwinore dedi ki...

Artik seninle mont kardesiyiz :))

http://pekmoda.blogspot.com/

Sycorox dedi ki...

Bunu başkası giyse "ıyy" derdim ama sana öyle yakışmış ki. güle güle giyin, eskit ;)

lizaaaaa dedi ki...

merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve bayıldım inanılmaz renklii :) ayrıca montunuzda çok çok yakışmış şirin şirin giyin inşallah :))
banada beklerim :)))

http://yelizimtrakesintiler.blogspot.com/

valki dedi ki...

ay süper cici yorumlar gelmiş yine^^...çok tişkür ediorum tekrar yorum bırakmaya değer bulduğunuz için postumu^^...hwinore o zaman sen de bi ne giydim postu koymalısın bence kardiş^^...sycoroxcum valla ben de ıyy dicem sandım ama şaşırtıcı bi şekilde çok sevdim^^...lizaaacım hoşgeldin hemen geliorum iade-i ziyarete^^

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok güzel leopar ceketin. Ben Mango dan almıştım ama seninki kesinlikle daha güzelmiş, puf puf çok tatlı. Saçlarına da çok yakışmış.

denizsaatcioglu.blogspot.com

gülümse dedi ki...

valla ben de bi gün leopar giyeceğimi hiç düşünmezdim:))montun çok güzelmiş ama:)))

j.d. dedi ki...

Little miss leo!!Bayıldım saçlarınla uyumuna çok güzel olmuşsun :)

hwinore dedi ki...

Ben utaniyorum ne giydim bolumu yapmaya, seni izlesem yeter bana ^^

http://pekmoda.blogspot.com/

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

çok cici olmuşsun :)çok beğendim..takipteyim tatlım :)

online alışveriş dedi ki...

güzel olmuş gerçekten

eloss dedi ki...

ewet kesinlikle leopara kırmızı çok yakışıyor,süpper kombin olmuş. bu arada çanta da çok ciciymiş ^^