Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: a little coffee break^^ Red Lollipop

10 Kasım 2011 Perşembe

a little coffee break^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bugün uzun bi aradan sonra işe döndüm...inanılmaz negatif elektrikle yüklenmişim bunu günün sonunda eve geldiğimde farkettim....kendime bu stresli günün ardından minik bi hediye verdim...çocukluğumdan beri çok sevdiğim benim çekmece dediğim napoliten çuklatadan aldım kendime...yanınada kahve tabiki bugünlerdeki favori kuşçuklu kupamla...bu da böle şımarık minnoş bi post olsun madem^^


                                                             şirin kalın^^







6 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ayy yerim seni de kupanı daaa :))) Afiyet olsun canımcım muckk !

gülümse dedi ki...

ahhh ahh o çikolatayı ben de çok severim.hatta üni.de ders anlattığım bi gün onun boş kutusunu da yanımda götürmüştüm.çocuklara örnek verirken kutuyu göstermiştim.hocammmm verin yiyelim dediler.ben de filmlerdeki gibi yavaş yavaş "çekmeceyi" açmıştım,tabi kutu boştu,çok komik olmuştu yaaa:))

j.d. dedi ki...

Hihihi ne kadar sevimliymiş kupan, aynı sahibesi gibi^^ Namm napoliteni de çok severimm ^^

!'**rengarengo**'! dedi ki...

çocukluğumun çikolatası çekmeceli:)) bayılırım yummyy....:D

Hamide... dedi ki...

he heee ne kadar güzel yapmışsın ülkerin o çikolatası da en sevdiğimdir ya :D

Junkhead dedi ki...

Canıımm mimlendin :)))

http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2011/11/mimlenmisiiim.html