Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: lovely pillows^^ Red Lollipop

9 Kasım 2011 Çarşamba

lovely pillows^^


heleloy minik balkabaklarım^^...tatilin son günü olması sebebiyle sıkıntı var mı var evit ama napalım her güzel şeyin bi sonu var...e her sıkıntılı şeyin de bi sonu var çıkarımı da yapılabilir bu mantıkla ve azcık teselli olunabilir diye düşünüyorum^^...bu sıkıntıyı dağıtacak şirin şeyler buldum yine...bu sefer cici mi cici yastıklar seçtim sizler için....kendi evimde de daha önce fotoğrafladığım canavar yastıklarım var biliosunuz...çok seviyorum şirin yastıkçıkları ben^^
kokeshili bişey olur da valki beğenmeden durur mu^^...resmen aşık oldum bu cicilere ama ben...hepsini istiorum hepsiniiii^^

nasıl da şirin bi denizkızı öle diil mi^^...bi ara denizkızlı bi postta yapayım ben evit^^

unicorn zaafımda var benim bak...işte bi post konusu daha buldum ihihi...mütiş olmuş ama bu minnoş unicorn^^

bu cici yastıklarıdan belki almak istersiniz diye sahibinin sitesi: http://www.etsy.com/shop/mymimi

                                                           şirin kalın^^













4 yorum :

tuba can dedi ki...

anneciğim ne şirin yastıklar bööle hemen yapılacak listeme ekledim keçeden daha sevimli durur diye düşündüm unicorn oğlumun odasına :)diğerleri bana :)

Hamide... dedi ki...

amam ben bunlardan isterim :(((

gülümse dedi ki...

ay ben çok seviyorum,bi sürü küçük küçük çeşit çeşit yastığım vardı,onlarla yatardım.vardı diyorum çünkü annem sinir olup hepsini kaldırmış,saklamış,sabah onları dizmek zor oluyormuş vs vs:)))bunlar da çok şekerler yaaaa

A.J.O dedi ki...

Mavi ve beyaz saçlı minik caponları çok sevdim (= almak isterdim açıkcası ...

www.junkocean.blogspot.com