Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: modada sonbahar^^ Red Lollipop

5 Kasım 2011 Cumartesi

modada sonbahar^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün canım kocacımla bizim için gerçekten çok özel bi yer olan modaya gittik...inanılmaz güzel bir sonbahar gelmiş modaya...e tabi fotoğraflamadan duramadık...aradan bi de ne giydim postu çıkıversin dedim ihihi...pek özel bi parça yok ama işte idare ediceksiniz artık^^...bi de akşam güneşi kime vuruyodu...güzele mi sidikliye mi =^.^=


şu turuncunun her tonunun olduğu güzelliğe bakar mısınız ama^^...aradan benim saçlarda fona uymuş kırmızı kırmızı ihihi^^






bu papiklerimi çooook seviyorum...pek gözükmemişler ondan böle de koyiyim istedim...yanları zincirle bezeli...gördüğüm ilk andan beri aşk yaşıyorum kendisiyle^^


mont: only
kazak: mango (pek gözükmüo ama^^)
jeans: zara trf
ayakkabılar: diesel
leopar fular: oysho (neden bilmiorum acayip seviyorum kendisini^^)
çanta: accesorize


                                                            şirin kalın^^












10 yorum :

What's Next dedi ki...

fotoğraflar çok güzel olmuş, fonda gün batımı ve tam sararan & kızaran yapraklar.. tam sonbahar renkleri :)

Süslü ve Pembe dünyam dedi ki...

Fıstığım benim saçlarının rengiyle o dış mekan uyumu öyle filmden bir kare misali duruyor ki alamadım gözlerimi :)Akşam güneşi kime vuruyor ben de unuttum ama fotoğraflar çekildiği sırada belli ki güzele vurmuş :)Bu arada seni de mimliyorum şu an itibariyle.İlgili post blogda var .Şimdiden iyi bayramlar bebeğim öpüyorum

Junkhead dedi ki...

Akşam güneşi güzele vuruuuur :))) Çok şekersin her zamanki gibi canım,saçlarına bayılıyorum yaaa ! Deri montun da çok güzelmiş ;)

alice dedi ki...

off çok güzel olmuş oralar ! sen de içinde oluncaa pek hoş kareler çıkmış ortaya =)

j.d. dedi ki...

Hem sen hemde Moda çok güzel kuzum^^

Ayshenur dedi ki...

yaa su sonbahar söle bi resmim olamadı ya ona yanarım :(cnm bayıldm saclarınla brbirini tamamlamıs fonun cidden:)

valki dedi ki...

çok teşekkür ederim tatlı yorumlarınız için^^... i <3 u all!

gülümse dedi ki...

ayakkabılar gerçekten çok güzel bebeğim ya,pullu mullu,severim ben böyle şıkır şıkır şeyleri,güle güle giyin

Farfalle dedi ki...

Fotoğraflar harika canım,çok hoş çıkmışsın, bisde uğrarıs modaya sık sık, seweris oraları. Sonbaharda ayrı bi güsel tabi:) Ayakkabılarında çok tatlı yaw. Sewgiler, ii bayramlar...

ESRA dedi ki...

tatlım seninkiler de çok güzelmiş çokta güzel kombinlemişsin...
saçlarının rengi çok hoşuma gitti!;) mcksss....;)