Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: my new stethoscope^^ Red Lollipop

13 Kasım 2011 Pazar

my new stethoscope^^




heleloy minik balkabaklarım^^...şirin pazarlar hepinize...tıp fakültesinin 3.yılından beri bana yarenlik eden canım steteskopumu kaybettiğim için tam 7 sene sonra yenisini almak zorunda kaldım...manevi değeri çok fazlaydı ama napıcaksın işte :/...dün aldığım yeni steteskopumu yine kendimce modifiye etmeden duramadım tabiki ihihi...kullanmadığım saçımın uzun olduğu dönemden kalma yıldız boncuklu lastikli tokalarım geldi hemen aklıma...ve sanki bu iş için yaratılmışlar gibi yıldız boncuklar şahane bi şekilde steteskopumun kulaklıklarına uydular...renkli yıldızlarımın hastalarıma ve bana şans getirmesi dileğiyle =^.^=


nette steteskop fiyatlarına bakarken bu sevimli pediatrik steteskop setini keşfettim...ne kadar şirin dimi...pediatrist olsam kesinlikle alır kaçırmazdım^^

                                           
                                                             şirin kalın^^













9 yorum :

aernath dedi ki...

ıyk! pamuk şekerde boğcam seni bigün >.<

gülümse dedi ki...

ne kadar şeker olmuş,bayıldım

sevgi dedi ki...

ben sizin branşınızı çok merak ediyorum. hep pediatri olduğunu düşünmüştüm ama değilmiş.
severek takip ediyorum blogunuzu. yeni steteskopunuz hayırlı olsun. :))

Hamide... dedi ki...

valla seninki de nettekini aratmıyor bence çok güzel, hastaların çok şanslı :D

*ssdesignbutik dedi ki...

AMANIN ne şeker beni bununla muayene eder misin kuzumm :)

bu arada bende mimin var =)

hwinore dedi ki...

Ben de merak ediyorum bransini. Bir de steteskobunu nereden, ne kadara aldin onu da merak ediyorum. Kardescegizime de alacagiz :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

arkasindan konusmak gibi olmasin ama goksuk, parmakla gostermis sizi. cik cik, ne ayip? :P
madem parmagini gozume sokuyor gelip bir bakayim dedim. hello kiti'ler cupcake'ler, kirmizi saclar derken sizi kendime cok yakin hissettim :)
hosbulduk :))

Curcunam dedi ki...

nasıl beğendim bu fikri bu zihni anlatamam !! kesinlikle hastaların çok şanslı biz gitsek en beş karışından olanları denk gelir :))

CURCUNAM

valki dedi ki...

ihihi çok teşekkür ederim tüm cici yorumlaraaa^^....branşım çok merak edilmiş hemen açıklayayaım...bendeniz aile hekimi asistanıyım...bikaç aya uzman bir aile hekimi olucam 3 yıllık asistanlık süremi bitirip...istanbulda bir devlet hastanesinde çalışıyorum şu an^^...ehem onun dışında hwinorecim steteskopu doğubanktan aldım...140 liraya^^...franbuazlı ruh pastası hoşşşgeldiiin ben de nickine bayıldım desem^^...curcunam evet ben de fazla güleçim ama yani hastalarım öle do genelde ihihi^^