Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: my sweet dream^^ Red Lollipop

16 Kasım 2011 Çarşamba

my sweet dream^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bugünlerde mevcut mesleğimle ilgili ciddi sıkıntılar var malumunuz...e ben de bu dertlerden nasibimi almış durumdayım...yakında nasılsa kokusu çıkıcak o yüzden şimdi yazmak istemiyorum...evit neysem konumuz valkiciğin hayali^^...hayalim butik pastacı olmak ihihi...biraz geç kaldım tabe bunun için biliorum ama napiim çok seviyorum tatlı şeyler yapmayı^^...bu hayalimi hali hazırda gerçekleştirmiş birisi yada birileri var...kendilerini delice kıskandığımı belirtmeden geçemicem...istanbul cupcakery'den bahsediyorum...belki duymuşsunuzdur...böle şahane cupcakeler yapıp size yukarda gördüğünüz şekilde paketleyerek gönderiyorlar...tabi ataşehirde olduğu için kısıtlı sayıda yere dağıtım var...ben henüz sipariş vermedim ama bigün mutlaka denicem kesin dayanamayıp...belki siz de çok sevdiğiniz birine böle şık ve orjinal bi kutlama hediyesi verebilirsiniz...şahsen ben doum günü pastası yerine bu kekçikleri tercih eder,üstüne bi de görünce şak diye bayılırdım ihihi^^...işte tıklama adresimiz de şuracıkta: www.istanbulcupcakery.com...lezzetli seyirler^^



                                            
                                             
                                                           şirin kalın^^










10 yorum :

What's Next dedi ki...

ama bu yapılmaz ki valkii, şimdi ben fotoğraflara bakıp bakıp kendimden geçiyorum :D sonra evde tatlı kategorisine girebilecek her şeye saldırıyorum :D

istanbul cupcakery dedi ki...

güzel sözleriniz için teşekkürler... anadolu ve avrupa yakasında satış noktalarımız çok yakında açıklanacak... facebook sayfamızdan gelişmeleri takip edebilirsiniz

valki dedi ki...

what's next:ihihi ama napiim çok seviorum cupcakeleri^^...istanbulcupcakery:bişi diil ne demek övgüyü hakediyor özenli cupcakeleriniz^^

duju dedi ki...

muhteşem görünüyorlar! en kısa zamanda sipariş verme istiyorum....

tatlım inşallah en kısa hayaline kavuşursun..


http://dujufashion.blogspot.com/

Curcunam dedi ki...

Geçen günde anneme söylüyordum canım cupcake istiyor diye tam üstüne oldu ama buuu !! Sipariş kısmına baktım maalesef bizim buraya yok gerçi kadıköyün dibindeyim nasıl olmaz anlamadım :)) Şansımı denicem hemen !! :)

CURCUNAM

istanbul cupcakery dedi ki...

@ curcunam... mail atmanız yeterli semt olarak yazmıyor ise de yardımcı oluruz

gülümse dedi ki...

oy oy oy diyorum başka bişey diyemiyorum:)

makeupwithstyle dedi ki...

Ben bayılrım cupcake'lere! Bende çeşit çeşit tarifler var ara ara yapıyorum, üzerine de cream cheese frosting mmmm! <3

A.J.O dedi ki...

Valkicim, öncelikle blogun olduğunu (ve bu kdr cici olduğunu) çok geç fark ettim özür... bu benim şapşallığım biraz önem vermedim bende bloguma asılmayı planlıyorum açıkcası... takip ettiğin için teşekkürler (= veee çok yakında güzel bir süpriz yapmayı planlıyorum bende (= görüşürüz... başbaş...

Ays

www.junkocean.blogspot.com

valki dedi ki...

gülümsecim aynen oy ki ne oy^^...makeup:aaa negzel tarifleri paylaşırsanız çoook sevinirim ki^^...ajo ay bayılırım süpriklere ihihi^^