Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: pin-up sailor^^ Red Lollipop

6 Kasım 2011 Pazar

pin-up sailor^^

heleloy minik balkabaklarım^^...umarım herkes şahane bi bayram geçiriyodur...geleneksel aile ziyaretleri sonrası bilgisayarımın başındaki yerimi almış bulunmaktayım ihihi...galba grip olucam böle bi de boğazımda hafiften kaşıntı gıcık bişi başladı diye karışık bitki çayı yaptım kendime^^...yanicime oh deymeyin keyfime^^...sizlere yeni keşfettiğim çok keyifli bi etsy üyesi online shopu tanıtıcam bu postumda^^...çok sevdiğim pin-up ve sailor modellerden oluşan şahane alternatifler var...bi bakalım mı^^

modelin de çakma gwen stefani halleri beni benden almadı değil doğrusu^^...neysem evit çok elbise insanı olmasam da bu elbiseye gerçekten bayıldım...bakınız basit fikirlerden ne güzel işler çıkabiliyor örneği^^



cupcake deseni oldu mu zaten bi kıyafette beni can evimden vurmaması imkansız^^...bunu almayı ciddi ciddi düşünüyorum...çok ama çok şirin ki^^


ama ama bunu da çok beğendim...deseni böle daha bi capon capon...ay napsam ki...siz de bi fikir verirseniz çok sevinirim doğrusu^^



bu elbise bana çok beğendiğim deniz berdanın 2d şeklinde hazırladığı elbiselerini anımsattı^^...çapa kolyeye ayrıca bayıldığımı da belirtmeden geçemicem^^



puantiye sevenler için şahane bi model bence^^...hazır watermarkını da görmüşken siz hadi bu şahane sitenin adresini de vereyim madem...http://www.etsy.com/shop/akashacouture tıkınız^^ 


                                                            şirin kalın^^












2 yorum :

gülümse dedi ki...

kendine dikkat et valkicim ben çektim bu grip belasını yapıştı mı 2 haftadan önce bırakmıyor:)

valki dedi ki...

saol gülümseciiim^^...sanırım atlattım ıhlamur kürümle ihihi^^