Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: simit keyfi^^ Red Lollipop

19 Kasım 2011 Cumartesi

simit keyfi^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün şahane bi hava vardı istanbulda...e biz de bunu değerlendirip 2 haftadır uzak kaldığımız modaya gidelim dedik kocacımla...modasız yaşayamıyoruz ihihi...bu arada şahane bi köşe keşfettik evin orda...evde çektiğimiz fotoğraflar ne kadar flaş ve şemsiye kullansak da istediğim gibi net ve renkli çıkmıyordu ve fon sıkıntımız vardı...burda ise hem kimsecikler yok hem de saçımla uyumlu taşları olan dümdüz bi duvar var...pek enteresan bişi yoktu üzerimde ama size yeni stüdyomuzu tanıtma amaçlı fotolar çekmeden duramadık^^ 


çok bilmediğiniz bi parça yok üzerimde gördüünüz gibi paltom,botlarım,çantam ve her zamanki gibi yan profilim ihihi...içerde ise denim salopet elbisem var ama onu başka postlara sakladım gizem yaptım ihihi^^


burda da çoraplarıma yakından bakıyoruz öhöm^^...çok sık elbise ve etek giyen biri değilim ama bu çoraplarımı çok seviyorum...onların hatrına arada giyiyorum işte...hep gri ve siyah giydiğimi farkettim bu aralar...söz bi dahaki kombine çok renkli olcam^^


kemal'in yerinde kaşarlı simiti ve çayı götürdüğümüz anlar^^...valla dünyaları verseler bu keyfe değişmem...muhteşem üçlü...çay,simit ve moda manzarası...serçe parmaktaki asil kalkışa dikkat ihihi^^

kazak: mango (kendisini  pek göremesek de^^)
çorap: penti
palto: vero moda
botlar: o.x.s
çanta: accesorize
fular: oysho
  
                                                                 şirin kalın^^










6 yorum :

Junkhead dedi ki...

Canııım çok şekersin yineee,çoraplar iyiymiş hakkat sevdiğin kadar var :)) Ben de bir sürü değişik çoraplar aldım ama etek elbise giyince şık hissetme gibi bir durumum olduğundan giymiyorum yahu hahaa :D Kota iyi alışmışım :/ Canım çekti bir de o simitten oooh afiyetler olsuuun !

Hamide... dedi ki...

ooohhh güzel bir keyif yapmışsınız valla :)) çoraplarını çok sevdim sıcak tutan bir dokusu var gibi duruyor...

hwinore dedi ki...

Bu coraplarin moru var bende, o da boyle super duruyor. Beyazi da fena degildi hatta. Yakismis sana :)

valki dedi ki...

çoraplar baya sıcak tutyor hakkaten ama ben altına ince bi siyah çorapta giydim nolur nolmaz donmiim diye ihihi..moru da çok güzeldir yaa^^

nasli_ dedi ki...

Saç rengi bi insana bu kadar yakışır tam o rengin insanısın diyebilirim :) blogun çok güzel başarılar dilerim umarım daha çok izleyicin olur,bunlardan biri de benimmm ! bana da beklerim görüşmek üzere :))

http://www.nzlsyn.blogspot.com

Nerwen dedi ki...

çoraplar çoook güzelmiiş :)