Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: snowman^^ Red Lollipop

28 Kasım 2011 Pazartesi

snowman^^




heleloy minik balkabaklarım^^...leoparım için gittiğim palladiumda yeni yıl ruhunun gelmiş olduğunu görmek beni acaip mutlu etti...özellikle boyner evdedeki yılbaşı konseptli ürünlere bayıldım...hem de şaşırtıcı bi şekilde fiyatları inanılmaz uygun...ben de hemen gördüğünüz kardanadamcıklı kapı süsünü kaptım üstelik sadece 9.95 liraya...son 2 tane kalmıştı o yüzden kendimi çok şanslı hissettim ihihi^^...boyner evde online shopping sitesine bi bakın derim...ben şimdiden yılbaşı sonrası yarı fiyatına düşecek ürünleri seçmeye başladım bile^^


                                                            şirin kalın^^













5 yorum :

coco-jelly dedi ki...

Bayıldım bende güle güle kullan;)

A.J.O dedi ki...

uyy cidden çok sirinmiş... bence kapının içine as dıştan biri çalmasın!

gülümse dedi ki...

ay resmi görünce bi gülesim geldi anlatamam:))çok komik yaaa

Nerwen dedi ki...

eneeee şirinlik abidesi ^^

valki dedi ki...

ihihi tişkür ederim...bıraksalar daha neler alıcam...deliriyorum yılbaşı konseptine^^