Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ufacık tefecik^^ Red Lollipop

11 Kasım 2011 Cuma

ufacık tefecik^^



heleloy minik balkabaklarım^^...iki güncük çalıştık yine haftasonu geldi ne şahane dimi ihihi...bu küçük mutluluklara bayılıyorum hayattaki...ben de son günlerde aldığım ufak tefek ama beni çok mutlu eden cicilerimi paylaşayım dedim^^...ilk olarak geçen hafta claire'sden aldığım bulutçuklu plexiglass küpeciklerim var...pek çok online kawaii shopta benzerlerini görüp iç geçiriyordum....bulut figürüne zaten bayılıyorum...pempe şimşei de çok şiker ki ihihi...e bölesini buldu mu kaçırmadım tabe...bu arada size fotoğraftan göz kırpan da helo kitili makyaj çantam =^.^=


bu güzellikte bayram gezmesi ganimetlerinden^^...topshoptan alındı kendisi...çok basit ve sade bi fikir...işte ben de bunu sevdim...günlük kullan ve çık,aynı zamanda hafiften enteresan olsun^^...tam valki stayla^^


patik sevdamın yanında deli bir çorapseverim aynı zamanda ihihi...pacmanli ve kedişli olan çorapları atlas pasajından, pandalı ve i <3 fashion  yazanı ise collezionedan aldım...giymeye kıyabilir miyim bunları işte orası meçhul^^

                   
                                                         şirin kalın^^













9 yorum :

Junkhead dedi ki...

Oooyy hepsi de çok şekeeer :) Ama en çok tabi ki kedili mor çorabı beğendim hehehh :P Yüzük tam diylikmiş buarada,bir ara daha farklı model zincirli bir yüzük görmüştüm,yapacaktım aynından ,o geldi aklıma bak şimdi :D Güle güle kullan valkiciiim !

gülümse dedi ki...

güle güle kullan tatlımmmm hepsini,bulut küpelere bayıldım

Aysun dedi ki...

kedili olan çoraba bayıldımm :)
Hemen bir atlas pasajı yapmanın zamanı gelmiş demektir :)
Ayrıca topshop yüzüğünde çok şık duruyor :)
Güzel günlerde kullan :)

valki dedi ki...

junkcım evet bence de yapmalısın^^...gülümsecim küpelere ben de resmen aşık oldum uzun zamandır da arıyordum bölesini....aysuncum kesinlikle gitmelisin evet her seferinde çok güzel şeyler buluorum ben pasajda^^

Sycorox dedi ki...

Güle güle kullan hepsi pek güzeller, kedili mor çorap favorim ama :)

Hamide... dedi ki...

ya ama sen bunları nerden buluyorsun ben de istiyorum çok güzellerrr :D

valki dedi ki...

kedişli çorap benim de favorim...sanırım bi süre daha giymeye kıyamayıp arada severim ihihi

A.J.O dedi ki...

eheheh bu tip komik çoraplara bende bayılıyorum ama pac man harika... ama asıl mor ve kedi figürünü bir araya getiren insanı çok sevdim <3 :P öğğğ cümlemin kötülüğüne bak! neyse güle güle kullan Valki... hepsini... (=

eloss dedi ki...

işte kalbimden vurulduğum an, hk makyaj çantası okadar uzun yıllardır arayıp bulamıyorum ki,bayıldım doğrusu güle güle kullanın, bulursanız ben de isterim ve bir de o yüzükten ihihiihih :))
an itibariyle fark ettim genelde yüzüklü postlarınıza mı yorum yapıyorum ne Allah Allah :))