Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: winter is coming^^ Red Lollipop

12 Kasım 2011 Cumartesi

winter is coming^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün gerçekten istanbula kış geldi...kaybettiğim steteskopumun yerine yenisini almak için eminönüne gitmek zorunda olmasam hayatta evden çıkmazdım doğrusu...bu vesileyle bu sene ilk kez giydiğim ve çok sevdiğim military paltomu sizle paylaşayım istedim...poz verirken otomatik olarak ayaklarımı böle x yapıyorum ya kocacım sinir oluyo...nebiliim hala öğrenemedim galba çok sevmeme rağmen bu poz verme işlerini ben ihihi^^


postallarımı da çok seviyorum...tam 3. senesi ama hala yeni gibi...çok para verdim diye ahlayıp vahlanıyordum ama değdi doğrusu...bu tarzdan hoşlananlar için o.x.s botları herkese tavsiye ediyorum^^

palto: vero moda
skinny jeans: zara trf
postal: o.x.s
çanta: zara trf


                                                            şirin kalın^^













15 yorum :

Junkhead dedi ki...

Çantana da,paltona da,kotuna da bayıldım !! :) Şirine seniii :D

lorenza dedi ki...

İki düğmeli military paltona bayıldım :)
Bu ciciş saçlarını gördüğümde, hep eski saçım geliyor. Benimki de aynı renkti ama kuaför parasından ve boya sırasında kafamın kaşınmasından pes ettim ve kendi rengime döndüm :( Ama çok özledimmmmmm büüüüöüöü :(

http://thisismynotebook.blogspot.com/

alice dedi ki...

sağdan ve soldan şirin olduğunu biliyoduk artık önden de öyle olduğuna eminizz =)

Farfalle dedi ki...

Çok şirinsin yine, ben yüsüğünü merak ettim ama yakın fotosu yok:( Çok hoş görünüyor burdan:) Sewgiler...

valki dedi ki...

junkcım çok saol^^...ben de çok seviorum hepiciğini ihihi...alicecim yorumuna acaip güldüm ya süpersin^^...farfallecim bi önceki postta yakından fotosu olan topshoptan aldığım çiftli zincirli yüzük kendisi...üzerine bi de siyah yüzük taktığım için farklı gelmiş olabilir...çok tişkürler^^

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Gayet şık, soğuk havayı saçlarınız ısıtmış.

Un peu de tenue ! dedi ki...

Palton harika ! çok yaki$mi$ :)

*ssdesignbutik dedi ki...

hepsii süper uyumluda olmuşş
çantana özellikle paltona bayıldımmm ben!!

Hamide... dedi ki...

montuna bayıldım valla ben de istiyorum böyle bir mont...

valki dedi ki...

yorumlarıyla syfamı şenlendiren herkese çok teşekkürler^^...paltomu ben de çok seviyorum..geçen sezon vero modadan almıştım...çanta da sanırım 3 sezon önceden^^

gülümse dedi ki...

paltona bayıldım,ben de çok seviyorum böyle military tarzını ama bana çok yakışmıyor:(((burnun da süper görünüyor.ben de benimkini yaptırmayı düşünüyorum.çok acı veriyor dikişler alınınca deniliyor doğru mu yaaa???:(((

valki dedi ki...

gülümsecim rinoplasti çok kolay bi ameliyat artık...sadece doğru doktoru ve sana uygun burnu seçmen gerekiyor...benim plastik cerrah bi akrabam var o yapmıştı 5 sene kadar önce...gerçekten istiorsan iyi bi araştırma sonrası bence yaptır...dikişler alınmıyor...tampon konuluyor o çıkarılırken acıyor evet ama sadece 10 sn falan^^

noraashira dedi ki...

burnun güzel olmuş :) Military montunu da sevdim, eğer bi maniniz yoksa seni alabiliriz :)

valki dedi ki...

ihihi alan almış stan satmış olsa da bu teklife bayıldım ^^...tişkür ederim^^

Sycorox dedi ki...

Çantaya ve kabana bayıldım,tam benim tarzımsın ^.^