Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: wonder woman^^ Red Lollipop

7 Kasım 2011 Pazartesi

wonder woman^^



heleloy minik balkabaklarım^^...epeydir bi süper kahraman postu yapmak istiyordum...özellikle ilgi alanım olan dişi süper kahramanlarla alakalı bişiler vardı aklımda...bugün tesadüfen çok eğlenceli bi quize rastladım nette gezinirken...kendisine hangi dişi kahramansınız testi diyebiliriz kısaca^^...bendeniz çok sevdiğim wonder woman çıktım ve acaip mutlu oldum^^ (iç ses: ne zaman büyüycek bu 30 yaşındaki kadın acaba?)...siz de yapıp kim çıktığınızı yazarsanız çok eğlenceli olabilir die düşündüm^^...işte quizimizin adresi: http://www.youthink.com/quiz.cfm?obj_id=5834    


red sonja da çok sevdiğim bi çizgi roman karakteri...bilmem hatırlar mısınız ama özellikle bi zamanlar show tvde brigitte nielsen'ın başrolünde oynadığı filmi çok sık gösterilirdi...belki yaklaşık on senedir kızıl saçlı olduğum için de kendisine bi sempatim olmuş olabilir evit^^


bi dönem gerçekten çizgi romanını alıp takip ettiğim özellikle de erkek karakterlerinin de yakışıklılığı ile gönlümde taht kurmuş witchblade ve sevgili sara pezzini'den söz etmemek olmazdı tabeki...ya bu hatunları böle taş gibi çiziyolar ya insanın bi canı sıkılmıyo değil hani^^


çok bilinen bi kahraman olmamakla birlikte bi pin-up karakter olması sebebiyle tarafımca acaip sevilen watchmenden sally jupiter de sıra...kendisi ilk silk spectre olmasıyla da tanınır :P...saç stili de inanılmaz güzel(yine kızıl farkettiyseniz^^)...bi gün cosplay yapsam ilk seçeceğim kıyafet kesinlikle kendisininki olurdu^^


catwoman'ı sevmeyen ölsün dermişim =^.^=...halle berry'nin sinemada mahvettiği karizması bi yana catwoman kesinlikle kült bi süperkahramandır bence...fetiş kostümü de aynı şekilde^^...ben hep mişel fayfır'ın canlandırdığı haliyle hatırlamak istiorum mümkünse kendisini...meow^^


hadi bi de kötülerden sevdiğim birisi olsun diyerek nam-ı diğer white queen emma frost huzurlarınızda...x-men:first classtaki kostümlerini ve transformasyonunu harika bulduğumu da belirtmeden geçemicem^^

                                         
                                                          süper kalın^^











6 yorum :

What's Next dedi ki...

witchblade çıktım ben. sert, kararlı biriymişim, doğru olabilir :D sevdim ben alter ego'mu :)

valki dedi ki...

süpermiş benimde en sevdiğim kahramanlardan biri kendisi...ayrıca yukarda resmini gördüün üzre çok taş bi hatundur^^

deniz saatçioğlu dedi ki...

Testi henüz yapmadım ama ben de Wonder Women olmak isterdim doğrusu :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

gülümse dedi ki...

haha witchblade çıktım ben:)))

valki dedi ki...

witchblade süper bence^^

Sycorox dedi ki...

Red Sonja'cıyım ben, uzun zaman kızıl saçlı olup siyaha dönen biri olarak kıskanmıyor değilim kendisini :)