Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: yeni zuzularım^^ Red Lollipop

3 Kasım 2011 Perşembe

yeni zuzularım^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bugün  hiç aklımda yokken tamamen tesadüf eseri karşılaştığım ve çok uygun fiyatta olan zuzuları tabiki almadan duramadım...kendileri acayip şirinler ve gerçekten depresif ruh halime birazcık da olsa iyi geldiler^^


hem leopar hem pempe hem kurdelası var^^...çok da rahat pofuduk pofuduk...bu kış ayağımdan hiç çıkarmıcam sanırım kendilerini^^


ya resmen çıldırdım gördüğüm an bu kiticikleri^^...pembe,siyah ve mavisi vardı....ben pembesinin 37 numarasını ararken bi baktım en arkada bi adet mor kiticik bana bakıyo ihihi...nasıl ulaştım aldım bilmiorum kendisini, bi heycan bi heycan...ve mutlu soooon,numarası 37!...giymeye kıyamam bi süre seyrederim sadece sanırım =^.^=

ps:terlikler twigy,nautilustaki ayakkabı dünyasından aldım^^


                                                            şirin kalın^^











5 yorum :

gülümse dedi ki...

ayyy çok şekerler bayıldım ben yaaaa,güle güle giyin tatlım

Ayse ((: dedi ki...

ayyy 2. kaç para söylermisin acabaA?? bu kış pofuduk terli almayı düsünüyorumda o çok tatlıymısss =)) kaç paraa?

valki dedi ki...

gülümseciiim çok saol^^...ayşecim terlikler twigy ben nautlustaki ayakkabı dünyasından aldım...sadece 19 lira^^...ve daha bisürü var ama diğer renklerde...mor kalmadı^^

Ayse ((: dedi ki...

waow iyiymiş en yakın fırsatta bu olmazsa benzerini koşaraktan alır gelirim :))





www.hergnyenikombin.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

yaa kittyli olana bende bittim ama nolcek simdi:)