Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: yihuuu^^ Red Lollipop

14 Kasım 2011 Pazartesi

yihuuu^^


heleloy minik balkabaklarım^^...size hep küçük şeylerle nasıl mutlu olduğumu anlatıyorum ya işte bugün de o günlerden biri...çok sevgili ultra mega süper yetenekli göksucum beni çizmiş süprik olarak...hem de nasıl şirin nasıl cici çizmiş ya bakar mısınız...hele o helokitili kulaklığa ba-yıl-dım!...yüzümdeki gülümsemeye mani olamıyorum gördüğümden beri^^...bunun yanısıra şahane bloğunda bana yer verdiği için pek çok yeni izleyenim de oldu...bu vesileyle onlara da sayfamı takibe değer buldukları için çok tişkür ediorum ihihi^^...valki <3 göksu so much...=^.^=


                                                                  şirin kalın^^








10 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ayy çok cici olmuuuş,keşke beni de biri çizse diyecem ama bloguma fotomu koymuyorum hehehh :D Ellerine sağlık Göksu :)

Hamide... dedi ki...

ohaaa ya tam sen ha, bence fotolarında bile bu kadar sana benzemiyosun :D

gülümse dedi ki...

haha bayıldım gerçekten çok hoş olmuş:)))

valki dedi ki...

ihihi ben de bayıldım yaa nası çocuklar gibi şenim anlatamam^^...hakkaten hamidecim benden daha ben olmuş yane o derece^^...eline sağlık göksucumun^^

*ssdesignbutik dedi ki...

harika olmuş kuzum göksunun bloğunda görür görmez yorum yaptım tam sen :)

Hayat Cafe dedi ki...

Gerçekten çok hok olmuş..:)))
Sıcacık sevgiler.

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ben once goksu'da gordum. sonra senin profil fotografina baktim. hik demis burnundan dusmus masallah :))

gksk dedi ki...

mihi mühü ihi^^

pinosh dedi ki...

göksu kendi gibi sevimli bi bilogır'ı tavsiye eder de ben izlemem mi :) selam şeker dohtur!! :)

Elifinelizi dedi ki...

göksu ve göksunun sevgi dolu gönlünden sen :D daha ne olsun