Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: among vampires^^ Red Lollipop

3 Aralık 2011 Cumartesi

among vampires^^



heleloy minik balkabaklarım^^...nöbetim biter bitmez soluğu kocacımla şahane bi kahvaltı yapmak için modada aldık her zamanki gibi...aklımda hiç foto çektirmek yoktu bu sefer...bilmediğiniz bi parça yoktu üzerimde vesaire fakat acaip beğendiğim vampirli bi graffiti görünce dayanamadım^^...verdim gitti pozları gene arka arkaya^^




ben mor ve turkuaz birlikteliğini çok seviyorum...özellikle göz makyajında çok cici oluo bence..bugün de böle bi makyaj yaptım işte^^


bu fotoyu büyütüp bakarsanız ne kadar şahane olduunu görceksiniz vampirciklerin ihihi...valla yapanın eline sağlık şahane olmuş^^


bi de böle paslı bi duvar gördüm ona da bayıldım^^...ne çok ayılıp bayılmışım yahu...yaramaz çocuk gibiydim bugün...nöbet ertesi enercisi bu...belli bi süre adrenalin devam ediyo sonra pat die yığılıp kalıosun tv karşısında genelde^^...başka neler neler yaptım neler neler aldım o da yarına^^

palto: zara trf
kazak: mango
jeans: mango
sneakers: diesel
çanta: bershka
küpe: bershka
                                                                
                                                            şirin kalın^^










18 yorum :

Aysun dedi ki...

:)Moda sevgilimle benim içinde vazgeilmezdir :)
Çok güzel fotoğraflar gerçekten :)

What's Next dedi ki...

fotoğrafların yine çook şeker ^^
graffitiler gerçekten harika gözüküyor, hayranım o graffiti yapanlara :)
çantana bayıldım hihih :D

coco-jelly dedi ki...

Pek sirinsin be sen muxs

Elifinelizi dedi ki...

gözler bombaaa :D sanat galerisi tadında sokaklar .

duju dedi ki...

çok şekersin, saçlarının renginden fena bir pozitif enerji aldım :)))

http://dujufashion.blogspot.com/

GÜNGÖR dedi ki...

Makyaj kesinlikle harika ama ben o cici çantayla paltona bayıldııımm!! Bu arada vampirlere de her ne kadar bayılıyor olsam da en sevdiğim o son paslı kare oldu;))

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ya ama ben bu paltoyu çok seviyoruuuum :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

valki dedi ki...

cici yorumlara çok tişkürleeer^^...çok mutlu oldum böle hazırlıksız bi çekim yaptık ama bazen spontan şeyler daha cici olabilio^^

Sycorox dedi ki...

sizin oralardaki duvarların hastasıyım yahu ne güzelmiş.

valki dedi ki...

doru sölüosun valla bunca senedir ilk kez farkettim bu graffitiyi ve çok kızdım kendime^^

hwinore dedi ki...

Guya her gun Moda'dayim ama ben hala gormedim bu graffitileri. Nerdeler ki? :S

valki dedi ki...

ihihi valla ben de tesadüfen gördüm...moda iskelesine giden yolda hemen sağda depo gibi bi yer var onun duvarına yapmışlar^^

Hamide... dedi ki...

valla çok tatlısın bayılıyorum leopar desenli kabanına, kedicik gibi dolanıyosun :D

valki dedi ki...

ihihi hamidecim çok saol bayıldım bu yorumuna..hakkaten amacım kedicik gibi olmak çünkü^^

gülümse dedi ki...

satchel süperrr rengine bayıldım

FidoLand dedi ki...

o nasıl güzel bir çantadı öyle!!küpelerle uyumuna da bayıldım :)

www.fido-land.blogspot.com

Gizem Dalyan dedi ki...

herkes gibi ben de cantaya bayildim.:)) http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Moda Kulisi dedi ki...

saç rengin sana cok yakısmıs kesımı de :)) cok tatlısın...