Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: barbie forever^^ Red Lollipop

21 Aralık 2011 Çarşamba

barbie forever^^





heleloy minik balkabaklarım^^...yılbaşı yaklaştıkça herkes bi wishlist ya da hediye önerisi postu yapıyo...ben de bi hediye önerisi olarak hiç bi kızın hayır diyemeyeceği barbie'yi seçtim ihihi^^...hala oyuncakçılarda mutlaka barbielere bakarım ve detaylı incelerim,kızım olsa da kutu kutu alsam beraber oynasak diye de içimden geçiririm...hatta en son dayanamayıp hani biraz da konsept bi ürün olduğu için monster high bebeklerinden draculaurayı aldım ihihi...artık barbiede dizaynırlarla çalışıyo...örneğin her kız çocuğunun rüyası gelinlikli barbienin gelinliği gördüğünüz gibi artık vera wangdan^^




bu retro vampirella barbieye bayıldım bayıldım bayıldım...tabut kutusu da mütiş olmuş^^...150 dolarla en pahalı barbielerden biri ama online storeda bitmiş bile^^





barbie'nin tokidoki ile olan ortaklığından da şahane bi barbie çıkmış doğrusu...şu dövme detayına bakar mısınız ama harika olmamış mı sizce de^^




sirk konseptli barbie de gerçekten çok güzel olmuş...tam koleksiyon bebekleri bunlar bence...bebelere balon büyüklere barbie tadında^^



halovine özel bu barbieyi nasıl kaçırmışım hayret^^...kara kedişli kostümü ve barbie'nin bu tatlı cadıyı anımsatan halini sevmemem mümkün mü şimdi benim^^

barbienin kendisi kadar giydirip çıkartmayı çok sevdiğimiz kıyafetleri de önemli tabi....işte christian louboutin de bizim gibi düşünmüş olacak ki barbie için de ayakkabı yapmış...inanılmaz sevdim acaip cici olmuşlar ki ihihi^^

ps: yılbaşı çekilişime katılmak için tıkınız^^


                                                            şirin kalın^^











12 yorum :

Sycorox dedi ki...

kızımın olmasını barbie evi almak için çok istiyorum. çekil şuradan ben oynayacağım falan derim herhalde :))
o değil sonunda buldum barbie seven birini daha. kime sorsam ben erkek çocuğu gibiydim hiç oynamazdım barbilerle havasında ya :)

milky dedi ki...

çook ciciymiş ayakkabıları.
barbie ler benim zamanımda hiiç böyle değildi :)

ruşen dedi ki...

halloween barbie çok şeker.

Hamide... dedi ki...

allahım ya neler çıkmış biz çocukken böyle şeyler yoktu :DD ee madem çocukken yoktu büyüyünce neden olmasın di mi amaaa :D

GÜNGÖR dedi ki...

monster high bebeklerinden ben de alacağım sanırım, geçenler de notebook mağazasında bir saati onların başında geçirdim, hepsi birbirinden harika. Kitaplarına da bayılıyorum, en kısa zamanda alıp okumak istiyorum =)

Rainbow Gatherer dedi ki...

sirkteki barbie acaip güzelmiş, bende barbie hastasıydım küçükken hala da saklıyorum :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

FashionbyFundi dedi ki...

Ayyyy hepsi güzel. Esimle tekrar evlenesim geldi gelinligi görünce. O gelinlik neymis yaaaaaaa. Rüya gibi :))

Aslı dedi ki...

14 yaşıma kadar bebeklerle oynadım :) bunlar masal dünyasından fırlamış gibiler, çok güzellermiş :)

valki dedi ki...

bu kadar seven varmış ilerki çekilişlerimdne birinde barbie vericem kesinlikle buna karar verdim ihihi^^...cici yorumlarınıza çok tişkürleeer^^

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Sanırım ayakkabı çılgınlığının temelleri o zaman atılıyor, barbiler üzerimizde büyük etki bırakıyor, pembeyi, uzun saçı neden bu kadar sevıyoruz belli :)

Blogumda Nr 39 ayakkabı çekilişi var, beklerim bu arada:)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

bilge er dedi ki...

Alınıcak barbie listemi görmen lazıııııım hihi ^-^ ne zaman biter bu aşk bilmiyorum ama beni batırıyor her ay barbie almak :))

bilge er dedi ki...

Alınacak barbie listemi görmen lazıııııım hihi ^-^ bu aşk ne zaman biter bilmiyorum ama her ay beni batırıyor barbie almak :))