Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: candy cane^^ Red Lollipop

28 Aralık 2011 Çarşamba

candy cane^^




heleloy minik balkabaklarım^^...yeni yıl ruhunu yansıtan en sevdiğim figürlerden biri de baston şekerler ihihi^^



şekerci cafer erol'dan bu cici şekerleri almadan yapamazdım tabeki...tadında çok hoş bi aroma var ve halka şeklinde olması da acaip şirin ihihi^^



bu saç modeline bayıldım dorusu...kıristmıs ruhunu kafanda yaşa stayla^^



şeker tadında bi manikür^^...tek kelimeyle şahane^^



bi dahaki sene baston şeklinde bi kalıp bulmayı başarırsam ben de yapıcam böle kurabieler kesinlikle^^


buna çok benzer çok cici bi küpeyi claire's de görmüştüm keşke alsaymışım diyorum şu an^^




  
                                                            şirin kalın^^












5 yorum :

GÜNGÖR dedi ki...

Evet claire's de yeni yıl temalı şahane takı-toka vb. görmüştüm ben de, hepsi çok tatlıydı;) almak lazım kesinlikle;))

Sycorox dedi ki...

böyle süsler aldım bu sene ^^
bu arada o saç favorim, hatta yapacağım kesin :)

Aslı dedi ki...

Çok güzeller senin aldıgın şekerlerden bende çok seviyorum :) yeni yıl ışıltısı geldi işte :)

valki dedi ki...

şeker tadında yıllar hepinizeee^^

MagiccCat ♥ dedi ki...

Sehane Candy Cane resimler bir araya getirmissin. Insan bunlari görünce o yilbasi ve burdaki christmas havasindan kopmak istemiyor adeta. Yilbasi agacimi yakinda toplayacam diye, üzülmemek elde degil.... Sanada mutluluk ile dolu yillar dilerim.