Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cassette^^ Red Lollipop

11 Aralık 2011 Pazar

cassette^^



heleloy minik balkabaklarım^^...aralık ayı hediye mevsimi malumunuz...nerdeyse yarıladık bu cici ayı...o zaman hediye fikirleri düşünmeye başlamanın zamanı geldi demektir^^...cuma günü canım kankitomun doum günü münasebetiyle taximde cezayir çıkmazındaydık...yol üzerinde epeydir netten takip ettiğim fakat hiç gitmediğim cassette butiğin önünden geçtik...resmen vitrine yapıştım...inanılmaz cici şeyler vardı...tam hediyelik^^...tasarımlarıyla fark yaratan neşeli ürünler görmek isterseniz bence bi göz atın derim...fikir olsun diye ben de çok beğendiğim parçaları seçtim sizler için bu postumda^^


bulut figürüne zaten aşığım^^...bu fikirle yapılmış herşeye de bayılıyorum...hatırlarsanız claire'sten şöle bulut küpeler almıştım yakın zamanda...üstteki balonlu kolyede mütiş...bebeğini de küçük prense çok benzettim o yüzden daha bi hoşuma gitti^^(türkçeye gel :P)


balkabaklarını ne çok seviyorum biliosunuz ihihi...bu kolyenin temasına bayıldım dorusu...çok cici ama dimi^^


kiraz çiçeklerine konuvermiş minik kuş...çok ama çok güzel bence...neyi beğeneceğimi şaşırdım ben haksızlık bu^^


kırmızı başlıklı kız cüzdan...ölmek üzreyim şu an mühühü...eşe dosta duyrulur bu cüzdanı istioruuuum istiyorum istiyorum istiyorum^^


çok şaşırtıcı ama tam bi topuklu papuç delisi oldum ben son zamanlarda...ufaktan giymeye de alışır gibi gibiyim^^...ha gayret valki ihihi...bu kuşçuklu papişlerde çok şirin geldi gözüme...epey iddaalı ama çok stylish^^


                                                            şirin kalın^^












7 yorum :

Hamide... dedi ki...

cüzdana bittim yaaa ben de istiyorum taksimde istiklalde mi bu yer almak istiyoruuum :D

valki dedi ki...

yok canım istiklalde değil...böle galatasaray lisesinin tünel tarafındanki yanından aşağı doğru iniceksin...o yolun sağ tarafında görüceksin ufacık tefecik ama süper şirin bi yer^^

Gizem Dalyan dedi ki...

casette butik'te ben resmen aklimi kaybediyorum. her sey mi guzel olur. :))

Elifinelizi dedi ki...

inan ayrım yapmak zor :) hepsi öyle cicilerki
kuşlu çantaya bittim bende
derya baykal modunda gördüğü herşeyi bir şeklide yapma dürtüsü uyandırdı bende ıyyyy :S
o ayakkabılara sahip olabilmeyi ve onlarya yürüyebilmeyi hayal ettim bi annn çok iyi geldi
. ayy o balkabağına dönüşen araba formlu kolye dedim çok zor seçim yapmak :)mesajın ulaşmıştır inşallah yerine

Elifinelizi dedi ki...

şekerim sayende sitede kayboldum . yahuu ne uzak kalmışım insan hiçmi bilmez ,böyle şeker şeyleri çantalar muazzam güzeller

valki dedi ki...

elifcim zaten amacım bilumum şirinliklerle buluşturmak takipçilerimi ihihi...başardıysam ne mutlu bana^^

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

he hey valkicik,

o şirin balonlu, bulutlu kolyeleri kim yapıyor biliyor musun?
işte burada^^

http://www.atolyesergun.com/
http://www.pasaj.com/dukkan/sergun