Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ekono-komik alışveriş^^ Red Lollipop

15 Aralık 2011 Perşembe

ekono-komik alışveriş^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün daha fazla kendimi mango indiriminden uzak tutamayacağımı anlayıp soluğu bağdat caddesinde aldım...ve birbirinden cici ve ekonomik şeyler alarak eve döndüm...sizinle paylaşmazsam çatlardım tabe^^...açılış fotomuz bugün bayılarak yediim krispy kreme kardan adamlı donut...inanılmaz şirin ve lezzetliydi,dolgusunu da franbuazlı yapmışlar...e onca yolu yürüyünce hakettim diyip yumuldum ihihi^^



mango ganimetleri beklediğim kadar çok olmadı...nedense canım çok fazla bişey almak istemedi...bunda delice kalabalık olmasının da etkisi olmuş olabilir tabi^^...bu yıldızlı kazak da hep gözüm vardı...yarı fiyatına düştüğünü görünce almadan yapamadım^^...modeli ve dokusu oldukça güzel hatta beklediğimden iyi çıktı diyebilirim,almak isteyenlere fikir olsun diye sölüorum^^


son anda kasanın yanında görüp aldım bu bilekliği...çok cici ve modern duruyo gerçekten...birazdan neden aldığımı daha iyi anlıcaksınız^^

işte benim için günün süprizi bu zaradan aldığım minnoş oldu...epeydir kırmızı bi çanta istiodum...ve ilk görüşte aşk yaşadık kendisiyle resmen^^...bi de kredi kartım da biriken puanlarım sayesinde azcık daha uygun fiyata geldi...işalla sezon sonu yarı fiyatına inmiş görmem kendisini^^...ayrıca bilekliğimle aynı süet dokudan olması çok hoşuma gitti^^


bu ikiliye dikkat^^...mutluluktan ölücem o kadar çok beğendim bu güzellikleri...aslında kardanadamlı kupa ile tabak takım değil ama çok yakıştılar birbirine^^...süpriz züccaciyecim caddebostan 3m migrostan kendileri^^


penguenli ve noel babalı ciciler de yine migrostan^^...çok çok uygun fiyatlı hepsi bence bitmeden siz de bi göz atın,bisürü çeşidi var...kendimi çok zor tuttum bu kadarla yetindim valla^^

                                             
                                                                 şirin kalın^^














10 yorum :

bisexie dedi ki...

eheheh..
kupalara o kdar deil ama
,kazaklara ve cantaya bayıldım
cdden zevk sahibisin..

yıldız formlarına ayrıca bittim
omuzlardaki yıldızlardan birinin içi eksiltilmiş sanırım, hoş bi dekolte. fazla sexie =)

sevgili yapıpı o kazagı almam lazım acilen

Junkhead dedi ki...

Aaaayyy hepsi çok cicii valkiciiim !! Güle güle kullan ve giy ;) Ben de bugün Mango'dan 2 parça kaptım . Postunu yapacağım bir ara :D

Sycorox dedi ki...

ay hepiciği çok güzel yahu, bende bugün kardan adamlı kupa arandım bulamadım, ama yine de kardan adam buldum şirin mi şirin :)

smyrna dedi ki...

Ay nekadar tatlı o kupalar öyle:) Çantanda çok güzel.

ruşen dedi ki...

hepsi çok şeker... kardanadamlı ikili daha bi şeker...
keyifle kullan. :)

GÜNGÖR dedi ki...

3M Migros'a en kısa zamanda bakmak gerek demek ki;) Çok güzel alışverişler yapmışsın, hepsini güle güle kullan;)

valki dedi ki...

cici yorumlara çok tişkür ederiiim^^...yakında bi ne giydim postu da yaparım bu cicilerimle...ama en çok kupalarımla aşk yaşıorum itiraf etmeliyim ki beni çok mutlu ettiler^^

Hamide... dedi ki...

yaaa hepsi çok güzel kuzum zincşir şeklindeki bilekliği DIY ile yapabilirim sanki ben çantan çok tatlı bardaklar da tam sana göre :d

MagiccCat ★ dedi ki...

Sende mi valki =D Bende kupakoligim. Tatli desenlilerini görünce dayanamiyorum.... Dedigin gibi mutfak dolabinda da yer kalmadi. Bir kac tane tencereyi uzaklastirmak lazim =)))

eloss dedi ki...

bileklik cidden çok ciciymiş ^^
kardan adamları görünce kış mı olsa acaba dedim :S