Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ekose aşkına^^ Red Lollipop

17 Aralık 2011 Cumartesi

ekose aşkına^^




heleloy minik balkabaklarım^^...dün sinemada şarlok holms serisinin 2.filmini izlemek için yine kadıköydeydim...e gelmişken mangoya yine bakayım dedim ve uzun zamandır istediğim kışlık ekoseli bu şortu buldum...bugün de hemen dumanı üstünde kombinliyim dedim^^





sizi çok sevgili dostum zahri ile tanıştırmak istiyorum...çok seviyorum bu el yapımı canavar broşumu ihihi^^




alyansımla kurdela yüzüğümün uyumu da mütiş dorusu ihihi...e napalım çıkaramıyoruz, herşeyle böle eklektik bi tarz yaratmak zorunda sonuçta^^


kazak: mango
şort: mango
yelek: mango
siyah çorap: penti
kırmızı çorap: bi milyoncudan^^
palto: vero moda
postal: o.x.s
çanta: zara trf
yüzük: accesorize
broş: köstebek taksim

                                                           şirin kalın^^














9 yorum :

What's Next dedi ki...

çok minnoş olmuşsun :) bir fiyonk delisi olarak o yüzüğe bayıldım, ben nasıl görmemişim onuuu :(

Junkhead dedi ki...

Aaaayyy bayıldım amaaaa valkicik yaaaa öpesim geldi hahahaa :))))

Hamide... dedi ki...

bu iortu bana doğm günümde hediye etmişti arkadaşlarıum yarın da ben kombinliyim barriiii :DDD

Sycorox dedi ki...

benim polyvore ekose setlerimin canlı hali olmuşsun :) http://sycoroxsal.blogspot.com/2011/12/siyah-ekose.html
en sevdiğim olay ekose, çok hoş yahu

valki dedi ki...

cici yorumlara çok tişkürleeer^^...ekoseyi çok seviyorum gerçekten ama bu şortu ayrı bi sevdim^^...hamidecim mutlaka yapmalısın bi post^^...what's next özlemişim yorumlarını^^...sycoroxcum evit onlara da bayıldım zaten^^

Aysun dedi ki...

haftasonları hep kadiköy ve modada olduğum için birgün yanına biri aa sen valkii diil misin diye gelicek ve o ben olucammm :)

irem dedi ki...

çantanı çok beğendim kırmızısını görmemiştim harikaymış ;)

rebeltakipte dedi ki...

broşun çok güzel,bayıldım minnoşa :)

eloss dedi ki...

zahri sen ne tatlısın öyle ihihiihih :D