Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: geek chic^^ Red Lollipop

16 Aralık 2011 Cuma

geek chic^^




heleloy minik balkabaklarım^^...malumunuz aylardır bi türlü ya başına oturamadığımdan ya da zorluğundan bi türlü ilerlemeyen bi tez sahibiyim...ama dün itibariyle gerçekten epey yol katettim ve çok mutlu oldum...bu aylar sonra gelen nerdliğimin şerefine çok sevdiğim back to school trendinin de bi parçası olan geek chic akımından bahsetmek istedim^^









bu görsellere ve çekim komseptine gerçekten bayıldım...böle nerd olsun canımı yesin yani dimi ihihi...çok trendy ve şeker^^



helokitinin nerd serisine epeydir aşığım^^...ama henüz hiç bi yerde göremedim neredeyse sanrionun sitesinden fahiş fiyatla alıcam...sonra da salı pazarında çakmasını 5 liraya görüp bayılcam ihihi...çok cici ama gerçekten çok cici  napsam ki :/...bu modelin clutchını da paylaşmıştım daha önce o da muhteşem^^

bu nerd kiti çifti ne güzel nikah yüzüğü olur ya ihihi...vallahi de billahi de takardım ben^^...ama kocacımı bilemiyciim tabe ihihi^^


ps: yılbaşı çekilişime katılmak için tıkınız^^

                   

                                                           şirin kalın^^









7 yorum :

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Harika nikah yüzüğü olurdu çok haklısın :)

GÜNGÖR dedi ki...

Ayy bayıldım, bayıldım, yine şahane bir yazı olmuş! Ben Hello Kitty Nerd pijaması almıştım Loya isimli bir mağazadan; İstanbul'da da Beşiktaş ve Moda'da vardı bu mağazadan yanlış hatırlamıyorsam, bir bak derim;))

Matissera dedi ki...

blogunu yeni keşfettim ne kadar eğlenceli! :D
o geek chic fotoğraflarına ben de bayıldım, öyle nerdy takılmak isterdim doğrusu ^^

Elifinelizi dedi ki...

hakikaten ölümcül şirin gerçekten :D

Hamide... dedi ki...

ayyy nerden buluyorsun bunları yahuuu :DD çok güzeller ayrıca ben nerd gözlükleri çok seksi buluyorum şirinliğin yanısıra, evde bulunması lazım :D

valki dedi ki...

bugün buldum nerdli bi picama belki alıcam^^....çok tişkürler cici yorumlarınıza^^

A.J.O dedi ki...

hepsi çok şeker o kızda ne hoş bir havaya sahipmiş... minyon suratlı olsaydım kesin örnek alırdım (= ama yüzüklere bittim ve o bez çantalara... <3 nerden buldun bunlarııı Valki link lütfen... (=