Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: mac^^ Red Lollipop

1 Aralık 2011 Perşembe

mac^^



heloloy minik balkabaklarım^^...pozitif enerciniz sayesinde nöbetim iyi geçti çok tişkür ederim ihihi....nöbet ertesi erken çıktım işten ve yine geçen hafta keşfettiğim perşembe pazarına uğradım...bir de ne göreyim tezgahın birinde mac'in bikaç sezon önce yaptığı hello kitty koleksiyonundan göz farları dizi dizi^^...evirdim çevirdim orjinaline o kadar benziyordu ki gerçek olmadığını bile bile bayılarak aldım ihihi...sadece 10 liraya hem de...bu taklit işinde aşmış dorusu adamlar şaştım kaldım...olsun bölece zamanında kaçırdığıma üzüldüğüm bi far paletim oldu^^





şirin kalın^^












11 yorum :

Curcunam dedi ki...

hahah yazını okumadan önce bende gerçek zannettim kullandığında sen memnunsan bence fiyatının önemi yok çokta iyi yapmışsın bu şirin şeyi almakla :) enercinle kullan!
CURCUNAM

Gul's Make-up Mirror dedi ki...

Hello Kitty e bende bayılıyorum bir diğer bayıldığım hayranı olduğum mac ile biraraya gelince de süper ikili olmuşlardı zamanında...Ama bence pazar da çok iyi taklitleri olsada her ne kadar dayanamayıp alsakta bu farlar gözlerimize çok zararlı şimdi ben sana orjinal mac in hello kitty farlarını satın alabileceğin bi yer ismi söylesem oradan orjinalini alsan iyi olur ama orada ki ürün de bu koleksiyon sonuçta eskidiği için zamanı geçmiş olabilir ama bakabilirsin Maslak ta sun plaza diye bir yer companystore olarak mac ve başka markalar orjinal ve çok uygun fiyata ben orada Hello Kitty li farın iki çeşidinide gördüm araştırabilirsin netten ;)

valki dedi ki...

curcunam çok şirindi dayanamadım napiim,çok saol^^...gülcüm valla şanslıyım kaliteli bi ürün kullansam da 1 milyoncudan alsamda cildimde bi sıkıntı yaratmıyo... en azından akut dönemde kronik etkilerini bilemiyorum tabi ama makyajımı hemen temizlediğim için sorun olmaz die düşünüyorum...dediğin yere de bakıcam çok tişkürler...zaten alma sebebim farlardan çok ambalajı içindi...sadece mor renkli olanları kullanırım sanırım ehuehueh

Hamide... dedi ki...

ooohh süper canım güle güle kullan tatlım...

lorenza dedi ki...

ayy çok ciciymiş.. hep bahsettiğin bu pazar hangisi?

Grace dedi ki...

ya amamamamamam amamamam alma o guzel yuzune yazık ben baya onyargılayım channel shısedo alsam bıle onları bıle bırkac kez kullanıom atıom benımkıde ısraflık ama neyse :)...hımmmmm her hafta sonu yurtdısına cıkan bır velet olarak sana ne getırebılırım kı

valki dedi ki...

küçükyalı perşembe pazarı lorenzacım^^...gracecim çok tatlısın tişkür ederim...farkındayım ama napiim çok şirindi dayanamadım^^

gülümse dedi ki...

Türkiye taklit lüks mallar konusunda bir cennet deniliyor:))gerçekten orjinaliyle ayırt edilemeyecek kadar iyi işçilik çıkartıyormuşuz:)))güle güle kullan tatlım

Elifinelizi dedi ki...

taklit konusunda ciddi aşmış durumdayız. şaka gibi değilmi ??
biz memnunuz ama :) başarılarının devamını diliyorum küçük esnafımın hihihihiii :D
nimetlerinden faydalanıyorz böylelikle

GÜNGÖR dedi ki...

Merhaba Valki^^ Bugün twitter'da sycorox blogunu önerince hemen bir bakayım dedim ve nasıl mutlu oldum, bayıldım bayıldım bayıldım=)) Ben de Hello Kitty'i, şirin şeyleri, kawaii'yi.. çok severim, blogunda gezin gezin bitiremedim, çok keyifli, bitmesin zaten;)

Sevgiler.

valki dedi ki...

hiii hoşgeldiniz bloğuma...cici yorumlar için çok teşkür ederiiim...umarım hep birlikte şirinlemeye devam ederiz^^