Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: mcqueen is the king^^ Red Lollipop

27 Aralık 2011 Salı

mcqueen is the king^^






heleloy minik balkabaklarım^^...sanırım en iyiler en önden gidiyor...buna gerçekten inanıyorum...alexander mcqueen gibi bi moda dehasının erken gidişini başka türlü açıklamak haksızlık olur gibime geliyor...dexter'ın deyişiyle 'karanlık yolcu'sunu çok iyi yansıtıyordu tasarımlarında...sonunda da o yolcuyla birlikte kaybolup gitti :/...markasının yeni nesil tasarımcısı sarah burton da doğrusunu söylemek gerekirse en az mcqueen kadar sıradışı ve başarılı bence...özellikle 2012 ilkbahar-yaz koleksiyonundaki kendimce fetiş gotik yuvarlak masa şovalyesi olarak tanımladığım tasarımlarına bayıldım ve en beğendiğim 3 parçayı seçtim size^^









 şirin kalın^^













4 yorum :

What's Next dedi ki...

mcqueen nasıl bir dehaysa sarah burton da az değil bence.. çok çok güzel parçalar, alıp seyretmelik resmen :)

Aslı dedi ki...

Gerçekten çok güzel tasarımlar, siyah olması nefis zaten :)

Hamide... dedi ki...

ortadakini çok beğendim... vee biri dezter mı dedi "I'm the father, son and the serial killer" aahhh aahhh nasıl da bitiverdi bu sezon bak ağlayasım geldi

valki dedi ki...

ben de siyah fanı olarak özellikle seçtim bunları ihihi^^