Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: noel abla^^ Red Lollipop

25 Aralık 2011 Pazar

noel abla^^



heleloy minik balkabaklarım^^...sonunda noel abla da oldum ihihi...geçen sene nöbetçi olduğum için acil serviste bütün gece bu kukuletayla gezmiştim...artık herkes delidir ne yapsa yeridir diye düşündüğü için yadırgamamıştı hiç hatta çocukların çok hoşuna gitmişti...bu defa da sizin için noel abla olayım dedim^^...herhalde yeni yıla girerken beni en çok mutlu eden şey an itibariyle 300.izleyicime kavuşmuş olmam...takip eden,yorumlarıyla postlarıma renk katan herkese bu vesileyle çok ama çok teşekkür ediyorum...umarım yeni yılda da şirin ve eğlenceli postlarla birarada oluruz^^....yılbaşı çekilişime katılım hala devam ediyor aklınızda olsun...yeni yılda tüm dileklerinizin gerçek olması temennisiyle^^



                                                 
                                                           şirin kalın^^











16 yorum :

smyrna dedi ki...

yeni yılın kutlu olsun canım.

Junkhead dedi ki...

Ben bundan sonra sana şirinlik abidesi diye seslenicem valkicik :P :)))) Şimdiden mutlu yıllar ayrıca,öperiiim !! :-*

SvGLove dedi ki...

Ay ne tatli bir sey yapmissin! Cocuklarin senin gibi guzel bir noel abla gormelerinden guzel bir sey olabilir mi?

coco-jelly dedi ki...

Super noel abla

tubitos dedi ki...

harika olmuş ya ben de alcam böyle bi kukuleta :) mutlu yıllar..

alice dedi ki...

en tatlı noel abla ilan ediyorum seniii =)

Nerwen dedi ki...

Eheieheh çok tatlısın ^^ Mutlu mutlu yıllar!

valki dedi ki...

ihihi noel abla hepinizi çok öper teşekkür edeeer^^

Aslı dedi ki...

Çok güzel çok şeker bir noel abla olmuşsun :)

Bu arada nice 300 lere ve daha fazlalarına inşallah..

Hamide... dedi ki...

kitty de sen de noel anne modunda çok tatlı olmuşsunuz canıımmm :))

Elifinelizi dedi ki...

hehehe çok sempatiksin
bence noel abla olayını geleneksel yapmalısın o gece nöbetin olmasada birgün öncesinde neden olmasın :D

FerahFeza dedi ki...

Hihi,cok tatlisin Valki'cim,ozlemisim ^^ Bende de var kukuletadan :) Burada normal tabi onu takip gezmek bile :)
300.izleyicin kutlu olsun tatlim,daha nicelerine ulasirsin insallah sirin blogunla.
Operim ^*^

(geldim ben)

gülümse dedi ki...

minik elfler bana dediki noel annemiz senin yorumlarını özlemiş:))))teman çok hoş olmuş tatlım,kar taneleri filan çok beğendim:)

Saadet dedi ki...

çok sevimli :) mutlu bir yıl olsun ....

valki dedi ki...

iyi dilekleriniz için saoluuun^^...hepimiz için süper şirin bi yıl olur umarım ihihi^^

duju dedi ki...

çok şirin :)


http://dujufashion.blogspot.com/