Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: pusheen the cat^^ Red Lollipop

26 Aralık 2011 Pazartesi

pusheen the cat^^



heleloy minik balkabaklarım^^...zaman zaman postlarım da sizinle paylaştığım minnoş animasyonlar çok beğeniliyor...ben de bu animasyonların kaynağı olan şirin sitelerden birini sizinle paylaşmak istedim...yaptıkları herşeye bayılıyorum...hele pusheen isimli kedilerinin hastasıyım...evet bu sitemizin adı www.everydaycute.com...kedişimize özel olan sitenin adı ise www.pusheen.com...sizin için yılbaşı konseptli neşeli bi animasyon serisini seçtim umarım yüzünüzü güldürür^^










                                                            şirin kalın^^








11 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ayy çok ciciler yaa hemen bakıcam 2 siteye deee :D Sağol paylaştığın için valkicik ;) Öperiiim !

What's Next dedi ki...

ne kadar minnoşlar yaa :) hemen sitelere ışınlanıyorum ben de, yazıların sonunda paylaştığın minik hareketli resimlerin gizli bir hayranıyım zaten, ihih ^^

Hamide... dedi ki...

ahahaha son iki resim sanal alemin en ünlü kedisi maruyu anımsattı bana, izledin mi o serserinin videolarını çok tatlııı :D

Yasmin dedi ki...

süper olmuş bu minişlerin internet adresini vermen. itina ile kullanacağım canım...
Teşekkürler....

Aslı dedi ki...

Çok şekerler hemen bakıyorum sitelere :)

Sycorox dedi ki...

ya gerçekten ben sana kaç defa soracağım unutuyordum, çok güzel ya bu animasyonlar teşekkür ederiz paylaştığın için ^^

*ssdesignbutik dedi ki...

SÜPERMİŞ valkicim bende bakıyorum hemen :)

valki dedi ki...

ben de hepiciğine bayılıyorum bu animasyonların ama kedicik bambaşka hakkaten^^

khaleesistyle dedi ki...

hahah çok şirin buu=)bende beklerim blog sayfama=)
khaleesistyle.blogspot.com
sevgilerr

Rainbow Gatherer dedi ki...

ya ne şirin ne minnoş bişey bu böle yaaaa bayıldım :)


http://rainbowgatherer.blogspot.com

Adsız dedi ki...

cok ama çok sevimlisin^^animasyonları,okurken hep merak ediyordum...teşekkürler...