Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: red hearts^^ Red Lollipop

10 Aralık 2011 Cumartesi

red hearts^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün canım kocacımın arkadaşlarından birinin nikahı vardı...e biz de ailecenek teşrif ettik tabeki...günün konseptine uygun kırmızı kalpli çoraplarımı giymek istedim ve ortaya böle neşeli bi kombin çıktı^^


fiyonk ve kalp birlikteliği ekstra bi şirin oldu dorusu...eteğim geçen seneden fakat bu 2. giyişim...özellikle fiyonk detayına bayılıp almıştım tabeki^^...poz vermemi de yesinler ayrıca ihihi...bu garip pozların sebebi sokağın ortasında çekim yapma stresinden henüz arınamamış olmam yakında aşıcam bu tedirginliği umarım^^...bi de bugün benim çok sevdiğim ve fon olarak çok benimsediğim bu duvarın sahibi bizi gördü ve gülerek kira alıcam sizden dedi^^


taa nişanımdan kalma ve o günden sonra bugün ilk kez giydiğim fiyonklu papuçlarım oluyor kendileri...aslında pek beğenmiyorum demode buluyorum ama bu kombinimle cici oldu gibime geldi^^


işte bu da benim için günün şoku^^...kıyafetime uygun nikah şekeri yapmışlar tesadüfen ihihi...bi de buzdolabı magneti tasarlamışlar  üstelik star wars temalı...ikisine de bayıldım bayıldım...osman ve semaya ömür boyu şirin bi hayat diliyorum^^


palto: vero moda
örgü şal: mavi jeans
kazak: mango
etek: bershka
çorap: perşembe pazarı^^
ayakkabı: bambi
kalp çanta: pull&bear


                                                           şirin kalın^^













15 yorum :

Nerwen dedi ki...

bittim bu çoraplaraaaa :)

Aysun dedi ki...

Çorapların harika.Ayrıca arkadaşlarının magnet fikrinede bayıldımmm :)
Bir ömür boyu mutluluklarr :)

gülümse dedi ki...

tatlımmmm çoraplar şahane bayıldım.kalpli çantadan bende de var,yaşasın çanta kardeşliğiii:)

lady jane dedi ki...

çorap ve çantana bayıldım..Çok tatlı bir tarzın var ve saç kesimini destekleyen bir kombin olmuş..
çorabına çantana nazar değmesin =)

FashionbyFundi dedi ki...

Ne kadannnn tatli olmusun. O coraplara ve cantaya ve paltoya bayildimmmm. Evet pabuclarla cici bir görüntü ortaya cikti. Yüksek topuklu cizmelerlede güzel gider ama. Öpt.

Sycorox dedi ki...

her postuna ayrı bayılıyorum yahu o derece, çok hoş olmuşsun ^.^

alev dedi ki...

çantana bayıldım kuzencimm:)

valki dedi ki...

cici yorumlara çok teşekkürleeer^^...kuziii süprik yaptın ama sen bana ihihi çok mutlu oldum ki,çok saol^^

GÜNGÖR dedi ki...

Çoraba ben de bayıldım, şahane!=) ama ayakkabıların da çok güzelmiş, bence daha sık giymelisin, çok yakışmış;))

SvGLove dedi ki...

Ben (corap canavari) bu coraplara olurum ya! Nerde bu pazar nerde?:))
Kalplerin, fiyonklarin havada usustugu bu cici kombini begenmemek mumkun degil tabi;)
Aa bir de, bence ayakkabilar sevimli, sev onlari;)

Hamide... dedi ki...

çok şirin bir çorapmış oooo tam da nikah düğün için :)) magnet şeklinde nikah şekeri konsepti miii çok yaratıcı :D biz de keşke fenerbahçelisinden yaptırtsaydık :D

valki dedi ki...

svglove:canım çoraplar bence penti emin değilim ama azcık defolu penti ürünlerinin de satıldığı bi tezgahtan aldım...perşembe pazarı küçükyalıda^^

ruken dedi ki...

Bi metal zımbaları eksik tatlım..:)) çoook büyülü bir gülümsemen var farkında mısın? görür görmez sevdim seni :) sevgilerr..

eloss dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
eloss dedi ki...

bu çantanıza resmen aşığım :)) ihihihi ^^ güle güle kullanın