Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: red riding hood^^ Red Lollipop

20 Aralık 2011 Salı

red riding hood^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu akşam son günlerin favori konusu yeni yıl rengi kırmızıya farklı bi açıdan bakalım istedim...saçlarımdan dolayı kırmızı başlıklı kız denildiği çok oluyor bana...bu sebeple de  çok sevdiğim bi karakter kendileri^^...hele ki sanırım en sevdiğim animasyon film olan hoodwinked sonrası sempatim daha da arttı diyebilirim...izlemediyseniz mutlaka izleyin derim üstelik devam filmi de var...özellikle twitchy isimli karaktere çok dikkat etmenizi de eklemeden geçemicem kendisinin hastasıyım ihihi^^


pişman olmucaksınız bana güvenin ve en yakın zamanda abur cuburunuzla birlikte ekran karşısına geçip izleyin farklı bi yorumla sunulan kırmızı başlıklı kızı^^


deviantarttan beğenip seçtiğim bu illustrasyonlara da bayıldım...ne kadar da seksiymiş de haberimiz yokmuş bu kapşonlu pelerin^^


sanırım en çok bunu beğendim...nasıl da kuzuya dönmüş kurt...böle bi paladin havasında kızımız da çok sevdim çok^^


                                                          şirin kalın^^











5 yorum :

Ahu dedi ki...

Merhabalar :) Tavsiyenizi dinleyip Kırmızı Başlıklı Kız'ı izleyeceğim. Selamlar.,

Hamide... dedi ki...

yazının sonundaki animeye bittim :)) yazın da pek bi gotik :D

valki dedi ki...

ahucum hoşgeldin bloğumaaa çok mutlu oldum tavsiyemi dikkate almanızaaa^^...umarım seversiniz filmi^^...hamideciiim evit eski bi gotik olarak seviyorum arada gotiklikleri ihihi^^

duju dedi ki...

:)) hepsi çok şirin, en çok en sonuncu fotoyu beğendim...


http://dujufashion.blogspot.com/

Sycorox dedi ki...

çook güzeldi ya o film, devam filmi olduğunu bilmiyordum bir bakayım ;)