Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: şule^^ Red Lollipop

11 Aralık 2011 Pazar

şule^^



heleloy minik balkabaklarım^^...pazar gecesi behzat ç. gecesi demek...benim için behzat ç.'nin çok özel bi yeri var...hele ki şule karakterinin yeri apayrı...geçen sezonun finalindeki süprizle dizinin yan karakterlerinden biriyken göbeğine oturdu kendisi biliosunuz...kızıl kıvırcık saçlarıyla kılık kıyafetiyle hal ve hareketleriyle gerçekten kendime inanılmaz yakın bulduğum bi karakter...pek çok kişiden de çok benzediğimize dair yorumlar aldım ama bence sadece andırıyoruz...yine de bu yorumdan çok hoşlandığımı sölemeden geçemicem ihihi^^...şule rolüyle tanıdığımız oyuncu ayça eren şahane fotoğraflar çekiyor aynı zamanda...ben görünce bayıldım dorusu ve self-portrait fotolarından bi seçki yaptım^^




çok şirin diil mi ama yaa...hastasıyım doktorun derler biz de işte aynen o biçim^^


bu fotoğrafın çok benzerini kesinlikle ben de çektiricem(kıskanç valki^^)inanılmaz sevdim renkleri...kurgulanmış bi poz değil belli ki ama çok hazır duruyo çok beğendim çok^^


ben hep ufak tefek zannediodum kendisini ama baya uzun biriymiş esasen...şaşırdım dorusu^^


gerçek hayatta kendisiyle arkadaş olmayı çok isterdim...öle bi elektrik veriyo bana ihihi...belki okur belli mi olur... i laf u ayça^^


                                                            şirin kalın^^











6 yorum :

Sycorox dedi ki...

ay evet beni seni kime benzettiğimi bulamıyordum hakikaten benziyorsunuz =)
uzun zamandır Ayça Ereni severek takipteyim, eskiden bloğu varmış keşke tekrar blog falan açsa.
yetenekli, farklı biri, çizimleri falan da var

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

evet evet kesinlikle benziyorsunuz. fotografini ilk gordugumde "sule'nin doktor versiyonu da boyle oluyormus demek ki", demistim :)

valki dedi ki...

ihihi valla işte onun gözleri daha kocaman benim gözler yeşil falan ama andırıyoruz hakkaten^^...çok tatlı bence benzediğimize seviniyorum...çok tişkür ederim^^

deniz saatçioğlu dedi ki...

Fotograflarda renkler harika gerçekten, ben de böyle çekebilmek isterdim. Neyse gidicem onun kursuna da inşallah :))

Henüz katılmadıysan, Yasemin Öndar etek, Eda Yılmaz cluth ve Armani parfüm kazanmak için, yılbaşı çekilişime beklerim.

http://denizsaatcioglu.blogspot.com/2011/12/new-year-s-giveaway.html

Hamide... dedi ki...

ay hakikaten çok benziyosunuz ya demesen farketmezdim ama sen deyince evet ya :)) ayrıca fotoğrafları hakikaten başarılıymış...

Adsız dedi ki...

bencede çok benziyorsunuz bn sizi çok sevdim çok şekersiniizzzz :))