Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki's wishlist^^ Red Lollipop

22 Aralık 2011 Perşembe

valki's wishlist^^




heleloy minik balkabaklarım^^...herkesin bi vişlisti var benim niye yok ki dedim ve bi yüzümü karartıp  2012'den ben de bişicikler istedim ihihi...geçen sene yılbaşında çocuk acilde nöbetçiydim ve canım kocacımda bel fıtığı sebebiyle şiddetli ağrı çektiği için iğne olmak için yanıma gelmişti...kısacası  hastanede çok kötü ve keyifsiz girmiştik yeni yıla...bu sene en azından nöbetçi değilim ve eşim sağlıklı diyerek daha bi umutluyum hiç olmazsa^^...hadi yavrum kemik diyerek 2012 için zarları atıyorum artık ne çıkarsa bahtıma ihihi^^


öyle atla deve istemiyorum yahu...alt tarafı filtre kahve makinası ihihi...bu kırmızı bosch olanı çok beğendim...fiyatı da çok makul...artık on kupa kahve içip sabahlara kadar bi tez,bi post yaparım evet^^...kesinlikle zehir gibi neskafe içmeye son verip damağımı yumuşak ve aromalı filtre kahvelerle tatlandırıcam 2012de çok kararlıyım^^


10 yıldır kullandığım ve artık sıkıldığım parfümüm cacharel eden'i değiştiricem...aklımda bikaç koku var ama henüz denemediğim ve mor kalp şişesine bayıldığım diesel'in yeni kokularından loverdose var ilk sırada...umarım umduğum gibi bi koku çıkar^^


evet sanırım en zor isteklerimden birine geldi sıra...yıllardır her sene kesin gidiyoruz diyip benim işim yüzünden gidemediğimiz almanyadaki wacken oper air festivali'ne gitmek istiyorum artık :/...canım kocacımın ve benim çok sevdiğimiz gruplar var bu sene üstelik...2012 yap yavrum bi güzellik ya^^


ha bi de wacken sonrası ufacık bi yolculuk daha istiyorum ihihi...barcelonaaaa^^


yine senelerdir ertelediğim bi isteğim de dalmak...bu sene korkmucam ve dalıcam arkadaş...minnoş minnoş balıkçıklarla böle kafayı boşaltıcam maviliklerde^^

sevgili mayalılar umarım sallamıştır...ya da son derken metamorfik bişi ima etmemişlerdir de felaketler yılı olmaz hiçbirimiz için 2012...kötü şeyler olmasın da bu istediklerim olmasa da olur yani dert değil...sağlık ve huzur...herkes için klişe dileklerin en güzelleri bence^^

ps:yılbaşı çekilişime katılmak için tıkınız^^


                                                          şirin kalın^^









7 yorum :

Sycorox dedi ki...

ah umarım olur dileklerin. Bende Wacken'a gitmek istiyorum ya, postcrossingden Almanyalı biri kart atmıştı, sen metal dinliyormuşsun Wacken'a geldin mi tam sana göre diye yazmış. Yarama basma be!! diyecektim cevap olarak eheh :)

Aslı dedi ki...

2012 den istedigin bütün dilekelrin gerçekleşsin inşallah :)

Dalmak ah keşke bende çok seviyorumm:)

hwinore dedi ki...

Barcelona'ya gidersin umarim, super bir sehir :)

What's Next dedi ki...

dilerim hepsi gerçekleşir, ben de barcelona'yı çook merak ediyorum, büyüleyici bi şehir, gidersen fotoğrafları görmek isteriz ona göre ;)

Hamide... dedi ki...

canım inşallah hepsi gerçekleşir(ki az önce facebooktan kocanın kahve makinası alacağını duyurmuşsun :DD) barcelona gezisi biz de istiyoruz ya bakalım bakarsın aynı zamanlarda gideriz :DD

hwinore dedi ki...

Herkes Barcelona'ya gitmek istiyormus yahu! Soyle bloggerlar turu mu yapsak, n'apsak :p

valki dedi ki...

ehehe valla süper fikir yahu...böle bi organizasyon yapsak bi sürü gelen olabilir bence...e sen de gittiğine göre bize ön ayak olmalısın ama ^^