Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: yeni cicişler^^ Red Lollipop

6 Aralık 2011 Salı

yeni cicişler^^



heleloy minik balkabaklarım^^...haftasonu aldığım yeni cicişlerimi ancak fotolayabildim sizler için...böle dergi sayfalarıyla kolaj yaptım kendimce umarım beğenirsiniz ihihi...ilk olarak koton indiriminden kaptığım bu ole pempiş kurdela küpelerim var...çok romantikler bi de böle şıngırdıyolar takınca çok hoşuma gidio^^



epeydir hoşuma giden kumaştan çiçek uçuş uçuş küpeciği görünce kaçırmadım...yine koton ganimetlerinden...çok benzerini mavi jeanste de görmüştüm bu arada^^



bu muffin yiyen kara kedişe resmen aşık olmuştum görünce...aslında epey oldu taxim sixten alalı ama henüz takmadım hiç...o yüzden yeni sayılır diip ekledim bu postuma^^




 şirin kalın^^



                                                                 






9 yorum :

Aysun dedi ki...

o yüzükten istiyorummmm=)))

Junkhead dedi ki...

Canım güle güle kullaaan ;) Yüzük ve cupcake yiyen kedişli küpelere bayıldım !! :D

Hamide... dedi ki...

çok tatlılar nası buluyosun bunları bilmem :))

valki dedi ki...

çok tişkür ederim^^...bilmem ki bazen ben onları buluyorum bazen de onlar beni..algıda seçicilik oluo sanırım ihihi^^

Nerwen dedi ki...

evet ya cok orijinal şeyler almıssın, güle güle kullan :) hele o kediler yok mu! cupcake'lerini yerim ben onlarin anneem :P

♔Joveland dedi ki...

küpeler falan çok güzel de asıl olay kolajda :)) ne kadar uyumlu olmuş yaaa

Sycorox dedi ki...

bloğumda ödülün var şeker ^.^

Elifinelizi dedi ki...

hehehehee obur kediciğe bayıldım :)

eloss dedi ki...

aman Allah'ım ama ben o kediciğe bayıldımmmmmm, benim gibi kara benim gibi cupcake delisi ihihiih :D