Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: yılbaşı çekilişim^^ Red Lollipop

14 Aralık 2011 Çarşamba

yılbaşı çekilişim^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bloğumu gerçekten çok seviyorum ve elimden geldiğince özenli postlar hazırlamaya çalışıyorum...yazdığınız yorumlar benim için o kadar değerli ki anlatamam^^...tam tamına 270 izleyicim olmuş bugün itibariyle...o sayı arttığında benim de mutluluk katsayım artıyo bi taraftan^^...mutluluğumu paylaşmak için ben de yılın bu en neşeli zamanını fırsat bilerek bi çekliş yapmaya karar verdim^^...hediyeler tahmin ettiğiniz üzre bloğumun konseptini ve beni yansıtan şeyler...umarım beğenir ve çekilişime katılırsınız^^


ilk hediyem bu şirin cupcake küpecikler^^...kiticiği de vermek isterdim ama eşimin hediyesi olduğu için malesef veremiyorum ihihi...bi dahaki çekilişime kesinlikle helokiti peluşu vericem ama merak etmeyin^^




çorap delisi valki'nin tabiki hediyeleri arasında çorap olmadan olmazdı...pempiş helokitili ve cupcakeli bu cici çoraplar sizin olabilir^^


tatata taaam işte çekilişimin yıldızı^^...ilk gördüğüm an ben bunu kesinlikle bloğumda hediye olarak vermeliyim diye düşündüm ihihi...umarım hediyelerimi beğenmişsinizdir^^...yapmanız gereken şey takipçim olmak,bu posta yorum bırakmak ve yorumunuza e-mail adresinizi eklemek o kadarcık^^...biliyorum zor oluyor ama bloğunuzda,twitter veya facebookda eğer imkanınız varsa çekilişimi duyurursanız da ekstra sevinirim^^...bu arada son katılım tarihi 29 aralık...30 aralıkta da kazanan kişiyi açıklıcam^^

                               
                                             herkese bol şanslar...şirin kalın^^











64 yorum :

Sycorox dedi ki...

hepiciği pek güzelmiş, bende katılırım vallahi =)

sycorox@hotmail.com

gksk dedi ki...

ben ben ben :)
durmadandans@gmail.com

Ozan dedi ki...

:)) bende varım ablacım :))

ozankurtaran@gmail.com

:)))

pembe mor alg dedi ki...

balkabağım şansımı denemek istiorum bende;)
duykuaydin@hotmail.com
öptmmm
ps:eşe bak be benmki kesin drdr ederdi alkşlıorum sizi:)

A.J.O dedi ki...

bende bende pisi pisi (=
aysjunkocean@gmail.com

noraashira dedi ki...

Eee ben de şansımı deniyim :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Valkicim çekiliş yapar ben de katılmam mı :)Bebeğim zaten izliyorum uzun zamandır :)E bir de bloğumda seve seve yer veririm sana ben de varım ben de :))mailim dolapperisi@hotmail.com ;)

_Zemheri_ dedi ki...

bayılıyorum bu kittylere :)
bende istiyorumm:)

http://twitter.com/#!/SeydaMrCn/status/146936612566216705

mercan.seyda.mercan@w.cn

Rendastyle dedi ki...

kittyler bana gelsin:) rendaipek@gmail.com

rengarenk daphne dedi ki...

çok güzeller bende varım:))
daphnezamani@hotmail.com

*ssdesignbutik dedi ki...

ben bende süper hepsi en çok çoraplara bayıldım.
senemsefa@gmail.com

Snm'S dedi ki...

ben de istedimm :)

sinemsinemcenki@hotmail.com

Nimonlu keDii dedi ki...

bende istiyoruum.. nasıl güzel bi düşünce bu böyle :) okuyunca bile mutlu oldum..

rebel.syt@hotmail.com

blagovest dedi ki...

ademdurmaz11@hotmail.com çekiliş varsa ben de varın :D

uzunincekivircikk dedi ki...

ay süper ne cici hediyeler bunlar ya :))
uzunincekivirrcik@hotmail.com

hwinore dedi ki...

Tabii ki ben de!

hwinore@gmail.com

Nyuu dedi ki...

Wiiii, Hello Kitty olur da Nyuu o çekilişte olmaz mı? :D

Twitter'da çekilişini duyurdum.
https://twitter.com/#!/NyuunoSekai/status/146968830718128128

Katılan herkese bol şans!

nyuuthekitty@gmail.com

Nyuu

undenied dedi ki...

mrb blogunun izleyicisi oldum:)
hediyeLerini ben de istiyorum.çok şirin hepsi.

mail:
et_hotmeyil.com@hotmail.com

GÜNGÖR dedi ki...

<3 Yuppii! Ne güzel hediyeler bunlar valki! <3

twit twit twit: https://twitter.com/#!/Gungor_Turk/status/147009127099531264

renklikitap@yahoo.com



*izleyicinim;)

Hamide... dedi ki...

canımcııım izleyicinim biliyorsun :)) twitter mı dedin, al bakalım :)) https://twitter.com/#!/hamidetekin

facebook mu o da burada: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002643352940

mail adresim de hayatadokunansatirlar@gmail.com

hadi bakalım şansımız bol olsuunnn

Nerwen dedi ki...

hepsi çok şeker, tam senlik hediyeler ^^
blog'u görmesem de anlardim çekilişin senden oldugunu :D

blogun zaten izleyicisiyim ve blogumda çekilişi duyurdum, herkese bol şans diliyorum

nerwen44@hotmail.com
- Nerwen -

Yasmin dedi ki...

Hepsini istiyorum hepsi benim olsun.... :)

Bu şipşirin çekiliş için çook teşekkürler, ne neşeli şeyler öyle... İçim sıkıldıkça bakıcam bu postuna :)

Hadi bakalım sanş benden yana mı? Bütün sen içim sıkıldıkça bu hediyeler benim yanımda olabilecekler mi? :))

pireti dedi ki...

Hello Kitty bana olmasss ben iri bi cüsseyim!! Ahahha sırf cupcakeli küpe ve çoraplar için katılıyorum Valkiciim. Haftasonu blogda da duyurucam. Öperim :)

vanillaandstrawberry@gmail.com

Göçebe Gemma dedi ki...

Ayy çok güzeller yaaa, bende katılmak istiyoruum :))

didar.koc@hotmail.com

smyrna dedi ki...

Çok şekerler canım şansımı denemek isterim;)
seda.sgenc@gmail.com

ruşen dedi ki...

ben de varım. :)

writingwoman17@gmail.com

milky dedi ki...

Selam,

Takipçinim.

Bloğumda da duyurdum.
http://milkystyle.blogspot.com/2011/12/bloglarn-ylbas-cekilisleri.html

milkystyleblog@gmail.com

Mutlu yıllar !

bokböceği dedi ki...

aralık benim ayım evet evet ben yay'ım hediyeler güzel de gel de seni tanıyayım :)cıvıl cıvıl olmak isterdim ben de o saç rengi mi enerji veriyor sana arkadaşım ya:)

degdimisimdi dedi ki...

Çorap görünce dayanamam!!! :) burcutirt@hotmail.com

Outlet makeup dedi ki...

hepsi çok şeker ^^
blogunuzu beğenerek takip ediyorum:)

http://outletmakeup.blogspot.com/2011/12/yeni-yl-hediyeleri-2.html

outletmakeup@hotmail.com

sevgilerimle^^

Miss Beril dedi ki...

Valkiiiiiiiiii sen çok tatlısıııın ^_^ çekiliş bahanesiyle bunuda söyliyim..

senden bahsettiğim post, http://missberil.blogspot.com/2011/12/hediyeler-hediyeler.html

mail adresim,
berilyazici_@hotmail.com

mutlu yıllar ♥

Elifinelizi dedi ki...

şekerim bende varım bende varım :D

elifinelizi@gmail.com

moda_kesh dedi ki...

bu şirinler benim olmalı:)))
modakeshzz@gmail.com

güleç dedi ki...

bnde bnde bnde :)

merve-iblag@hotmail.com

sultan dedi ki...

bayılıyorum kitty'e...
ben de varım.
sultankocaer@gmail.com

NAZLI dedi ki...

Çok cici hediyeler.Bende talibim.

naznaz17@gmail.com

burcu dedi ki...

ahh çok tatlılarrr <3 :))

http://www.facebook.com/profile.php?id=1206505602
burcu balaban
kontes.b@hotmail.com

xzgi dedi ki...

hediyeler çok minnoş:)
ezg.dalga@hotmail.com

beijaa vintage dedi ki...

şekercimm blogumda paylaştım: http://beijaavintage.blogspot.com/2011/12/yeni-yl-hediyeleri-isteyen-vol-2.html
beijaavintage@hotmail.com
sevgiler... :)

What's Next dedi ki...

ben de geldim çekilişine :) izleyicin olduğumu bilmem söylememe gerek var mı? ^^

eda_nkb@hotmail.com

★nasli_ dedi ki...

Yehuu kittyy i love kittyyy !!
zaten izliyomuşum :O :))
nasli_@sagocuyuz.com
www.nzlsyn.blogspot.com ben de çekilişime beklerim!!

capReoLuss dedi ki...

hediyeler sevimli, özellikle t-shirt'e bayıldım :)
sen sevinesin diye de face'imde paylaştım :)

ceren güzel
http://www.facebook.com/crnguzel
crnn88@hotmail.com

Anindayorum.com (hih_webci) dedi ki...

oooo bana göre birşey olmasada...
Anlamadıgım neden msn :D kızlar felan eklemesinde :P
peacefulturkish@hotmail.com

Adsız dedi ki...

oğlumla seni evden takip ediyorus. Rimmel şeffaf oje benim gibi maniküre gidemeyenler için çok ii fikir.Bi de şu kirazlı kitty li nail stickerlarını nerden aldın yazabilir misin? Pırlantalı nazar boncuklu şeyler var sürekli etrafta.
gulizsenormanci@yahoo.com

kucukperi:) dedi ki...

Merhaba izleyiciniz oldum :)

Nazlı Çiftehan- ariddreams@gmail.com umarım bana çıkar :)

berna dedi ki...

merhaba şartlar tamam
bbernabackir@hotmail.com

Adsız dedi ki...

twitterda duyurdum dlra_kizilkaya olarak izliyrum http://twitter.com/#!/elif__dilara narcis.sus@hotmail.com

kübra dedi ki...

merhaba benm blogum facem yok ama sizi ilgiyle takip ediyorum harika hediyeler izleyicinim sevgiler...

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

zeze dedi ki...

ama ben hello kitty hastasıyım...çok şirinler...ben de varım...
mail: ozgekayaoglu@gmail.com

sevgiler...

HARDMAİN dedi ki...

ben de varım =)

hardmainhardmain@hotmail.com

reyhane dedi ki...

Selam..Facede duyurdum..
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001946965665

Benim blogdan da Bellagloria ve Sebamed hediyelerim var beklerim..

kozmetik deneyimleri dedi ki...

izleyiciniz oldum

kozmetikdeneyimleri@hotmail.com

Çılgın Eltiler dedi ki...

merhaba izleyiciniz oldum hediyeler çok şirin bayıldım,blogumda duyurdum
bende beklerim:)
http://www.cilgineltiler.com/2011/12/valkisworld-ve-ylbas-cekilisi.html
parmakkurabiye@gmail.com
nihan tali

bogurtlenlirecel dedi ki...

hobareeeyyy bunlar çok güzell (:

bogurtlenlircl@gmail.com

FerahFeza dedi ki...

Hiiiii,tam senlik cekilis ve hediyeler ^x^ Bu seneki hediye temam "cupcake" oldu benim de,esim sagolsun :) Ama hediyelerin supermis tatlim,bende isterimmmm,bende katiliyorum ^x^
Benim olsunlar ^x^
En sondaki Hello Kitty'li tisorte bayildim resmen.
Isterim ^x^
Izleyicinim biliyorsun ^x^

Hayat Devam Ediyor dedi ki...

Ben de varım! :))

lady.penelopeia@gmail.com

hwinore dedi ki...

Ben de demezsem olmaz. Yoksa demis miydim? Ay bilemedim :)

hwinore@gmail.com

http://pekmoda.blogspot.com/

kurtulus dedi ki...

kurtulus_b@hotmail.com

Ayse ((: dedi ki...

çoook öncedeen takipçiydim zaten :) özellikle çoraplara bayıldım.. .)

fashionbyaysie@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben bu sene piyango almak yerine şansımı burada denemek istiyorum ^^
volxlov@msn.com

sihirlimavi dedi ki...

Süper!
Çok zevkli bir seçiminiz var :)
İzleyicinizim, umarım şans bunları bana getirir :)

Sevgiler ve iyi yıllar...
worldsameworld@hotmail.com

j.d. dedi ki...

Kitty kitty kitty kitty!! :))

Benim olsunlarrr ^^ Çok güzellerrr :)

bubenimpartim-jd@hotmail.com

Make up and Me dedi ki...

Merhabalar. İzleyicinim. Hello kitty li şeylere bayılırım.

esra_ncl@hotmail.com

eloss dedi ki...

ama ama ama o hk atlet negzel yarebbim :) :) ^^
çekilişi de kaçırmışız ihihihi :D