Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: yılbaşı çekilişimin sonucu^^ Red Lollipop

30 Aralık 2011 Cuma

yılbaşı çekilişimin sonucu^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün nihayet hediye çekilişimin sonucunu açıklıyorum...ama açıklamadan önce ben de bugün hediye olarak aldığım bu cici kolyeyi paylaşmak istedim sizinle...şu an rotasyoner hekim olarak bulunduğum nöroloji servisinden bendenize yapılan süper bi jest...bu kadar düşünceli ve ince olmaları gerçekten gözlerimi doldurdu...ki gördüğünüz gibi hediyem tam bana göre bayıldım ihihi...nöroloji servisindeki herkese kucak dolusu sevgiler^^ 
ve eveeeet işte beklenen an...çekilişime katılan 63 kişi arasından random number generetor aracılığıyla yaptığım çekiliş sonucu çok ilginç bi şekilde 63. sıradaki yorumu bırakan make up and me nickli seyircim çekilişi kazandı^^...kendisine verdiği mail adresinden ulaşıcam ve en kısa zamanda hediyelerini postalıycam...şirin günlerde kullanması dileğiyle^^...bu arada çekilişime katılan,yorum bırakan,izleyicim olan ve sosyal medyada duyurusunu yapan herkese çok ama çok teşekkür ederim^^


bayıldım kolyeme çok şirin ki^^



bu cici yılbaşı kartını da canım kocacımın çok sevgili iş arkadaşı suna'nın tatlı kızı ipek bizim için yapmış....resmen bayıldım ve çok duygulandım...helokiti bile yapmış ya inanamıyorum...yazdıkları da inanılmaz şirin ihihi^^...hissediyorum 2012 güzel bi sene olacak^^


                                                  herkese şirin seneleeeer^^











9 yorum :

ruşen dedi ki...

sana da musssssmutlu yıllar valkicim...
2012 de her şey gönlünce olsun!


make up and me hediyelerini güle güle kullan...

FerahFeza dedi ki...

Ah,,ben degilmisim :))

Gule gule kullansin sipsirin hediyelerini make up and me.

Mutlu seneler Valki'cim,operim ^*^

Make up and Me dedi ki...

Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkürler. Sana da mutlu seneler Valki. Mailine ulaştım ve cevap yazdım :))

Herkese mutlu yıllar :))

Hamide... dedi ki...

canııım öncelikle kart harikaaa :D nası tatlı oluyo çocuklar nasıl da akıllı...

çekilişi ben nası kazanamadım yaa :(( neyse kazanan arkadaşa güle güle kullansın diyoruz

Aslı dedi ki...

Kazanan arkadaş mutlulukla kullansın, kolyene bende bayıldım :) mutlu yıllar dilerim :)

valki dedi ki...

cici dileklerinize çok teşekkür ederim^^...umarım hepimiz için süper şirin bi sene olur ihihi^^

Sycorox dedi ki...

mutlu yıllar şeker ^^ kazanana da tebrikler ;)

j.d. dedi ki...

Mutlu mutlu yıllar canım ^^

Elifinelizi dedi ki...

tühh yahu bu yıldamı olmadı , kısmet seneye :D
mutlu mutlu yıllarımız olsun hepbirlikte